728 x 90

هشدار مایک پمپئو به رژیم ایران نسبت به سوء قصدها در اروپا و اقدامات تروریستی در خاورمیانه

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا

مایک پمپئو در مصاحبه با سی.بی.اس نسبت به اقدامات تروریستی رژیم ایران هشدار داد و گفت:‌

ما روی استراتژی ایران کار می‌کنیم که به آنها بگویم خیر! شما نمی‌توانید کارزار سوءقصدهایتان را در اروپا ادامه دهید! شما نمی‌توانید به تلاشهای تروریستی‌تان از سراسر خاورمیانه ادامه دهید! شما قرار نیست یک برنامه تسلیحات اتمی بسازید.

وزیر خارجه آمریکا افزود: ما مجموعه تحریم‌هایی را به مورد اجرا گذاشتیم که رژیم ایران را از سرمایه‌اش محروم می‌سازد و می‌ببنیم که این کارآیی داشته است.

حزب‌الله پول کمتری دارد، همچنین برخی از نیروهای نیابتی رژیم ایران منابع کمتری دارند، خامنه‌ای مجبور شده است که تصمیم های سختی بگیرد که چگونه پول محدودی را که دارد خرج کند.

پمپئو درباره پولهای نقدی که دولت اوباما برای رژیم ایران فرستاد گفت: دولت پیشین یک چک بزرگ برای آنها نوشته و صندوقهای پول را برای آنها فرستاده و اقتصاد ایران را باز کرده بود تا که بتوانند کارزار تروریسم شان را در سراسر جهان گسترش دهند و ما هرگز اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.

وی افزود: مردم ایران می‌دانند که کارزار تروریستی که سران رژیم ایران بکار می‌برند به هیچ‌وجه در جهت منافع آنها نیست. امیدوارم مردم ایران تلاش کنند تا که رفتار رژیم ایران را تغییر دهند، نهایتاً آنها باید این تصمیم را بگیرند و ما بسیار امیدواریم که مردم ایران مسیری را بیابند که این رفتار را تغییر دهند جایی که ایران بتواند مانند یک کشور معمولی عمل کند و آنها بتوانند خامنه‌ای را مجبور سازند که آنچه را که به نفع مردمشان است انجام دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f92892c2-b3ff-43a7-a12a-00a9417e68bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات