728 x 90

هشدار قالیباف به‌روحانی: حواسمان باشد که قانون را مجلس تصویب می‌کند

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

پاسدار قالیباف طی یک سخنرانی، در پاسخ به روحانی و با تأکید بر نقش نظارتی مجلس ارتجاع به وی گوشزد کرد: «حواسمان باشه که قانون را مجلس تصویب می‌کند. این برای ما مهم است که درآمد نفت کجا خرج می‌شود. حواسمون باشه که قانون رو مجلس تصویب می‌کند».

قالیباف هم‌چنین در بازدید از نمایشگاه صنعت نفت و گاز، وزارت نفت دولت روحانی را هدف طعنه و کنایه خود قرار داد و گفت: «ای کاش با سرعت بیشتری در حوزهٔ نفت حرکت می‌کردیم و شاهد تحولات عظیم در این حوزه می‌شدیم».( شبکه یک خبر رژیم ۵بهمن)

آخوند روحانی امروز یکشنبه ۵بهمن در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی با حمله به باند رقیب گفت: «نظام در شرایط کنونی نیازمند ثبات و آرامش است. نباید با اظهارات نسنجیده، غیرمنطقی، شتاب‌زده و بدون پشتوانه‌ٔ علمی و صرفاً با اهداف کوتاه‌مدت سیاسی، موجبات صدمه به اعتماد مردم را فراهم کرد».

روحانی افزود: «برای دولت مسجل و اثبات شده است که هدف کارگردانان جنگ اقتصادی، برهم زدن آرامش اقتصادی نظام است و تلاش می‌کنند پیروزی! نظام در جنگ اقتصادی را بی‌ثمر و به کام مردم تلخ کنند».

آخوند روحانی با التماس برای سرمایه‌گذاری گفت: «من مطمئن هستم که فعالان اقتصادی با روشن‌بینی، به این اظهارات و اقدامات توجه و اعتنا نمی‌کنند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند»

آخوند روحانی با سوزوگداز از افشاگریها توسط رسانه‌ها گفت: دشمنان عصبانی تلاش می‌کنند روند مثبت را متوقف یا کند سازند و با تبلیغات وسیع رسانه‌های معاند و جنگ روانی، عمدتاً دنبال این (منظور هستند).

پاسدار قالیباف روز شنبه ۴بهمن، آخوند روحانی را مورد حمله قرار داد و گفت: «می‌گویند مجلس نرخ ارز تعیین کرده ما این‌قدر ناشی نیستیم و این‌قدر نادان نسبت به اقتصاد نیستیم ولی ما در مجلس محکم ایستاده‌ایم که سیاست ارزی اعمال کنیم و هرگز نگذاریم هر دولتی آمد از این سیاست ارزی خارج بشود تهمت ناروا به مجلس نزنید که ما نرخ ارز معلوم کردیم ما جلوی این را گرفته‌ایم از این ناراحت هستید؟ خوب اشکال ندارد! این انظباط مجلس این کار باید حتماً انجام بشود». (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۴بهمن).

پاسدار قالیباف همچنین روز شنبه ۴بهمن ۹۹ در ادامه جنگ گرگها در رأس نظام بر سر تأمین بودجه و مذاکره در مورد برجام با حمله به آخوند روحانی به گوشه‌هایی از فساد و چپاول حکومتی اذعان کرد و گفت: «این درآمد نفتی را آیا می‌بریم دومرتبه دومرتبه دولت را چاق ترش می‌کنیم؟ هزینه‌ها را بالاتر می‌بریم؟ این یعنی این‌که دست در جیب مردم می‌کنیم و بودجه دولت را از جیب مردم بر می‌داریم، این یعنی در سیاست‌های مالی غلط دولت در سیاست‌های پولی اثرگذاری می‌کنیم، تورم را می‌بریم بالا تورم رفت بالا، یعنی دست در جیب مردم کردیم. خوب مرغ باید کیلویی ده‌هزار تومان می‌بود ۹هزار تومان نه ۱۰هزار تومان. چرا مرغ را می‌دهید دست مردم ۲۵هزار تومان؟ این مابه‌التفاوت کجا هست؟».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d461435-e4a2-45a5-ac97-c65639bf8e27"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات