728 x 90

هشدار عربستان سعودی به رژیم ایران همزمان با افزایش حملات شبه‌نظامیان حوثی به این کشور

حمله شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران به فرودگاه ابها در عربستان سعودی
حمله شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران به فرودگاه ابها در عربستان سعودی

یک روز پس از حمله شبه‌نظامیان حوثی به فرودگاهی در عربستان، ریاض رژیم ایران را تهدید کرد که با عواقب سنگینی روبه‌رو خواهد شد.

 خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان گفت: «رژیم ایران تنها طرفی در منطقه است که با بی‌پروایی به‌دنبال تشدید اوضاع از طریق استفاده از موشکهای بالستیک و پهپادها برای هدف قرار دادن مستقیم تأسیسات غیرنظامی و غیرنظامیان بی‌گناه بوده است. او گفت ادامه مستقیم یا غیرمستقیم اقدامات رژیم ایران پیامدهای سهمگینی خواهد داشت».

 

شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران امروز جمعه ۲۴خرداد بار دیگر فرودگاه بین‌المللی «ابها» در جنوب عربستان سعودی را مورد حمله هوایی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی به‌دنبال این حمله پروازها در این فرودگاه متوقف شده است.

 

بامداد چهارشنبه ۲۲خرداد شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران فرودگاه «ابها» در عربستان سعودی را هدف حمله موشکی قرار دادند.

شبکه تلویزیونی «المصیره» متعلق به شبه‌نظامیان حوثی ضمن اعلام این خبر گفت موشک کروز پرتاب شده به هدف اصابت کرده است.

سخنگوی نیروهای ائتلاف عربی سرهنگ ترکی المالکی گفت بر اثر این حمله ۲۶شهروند غیرنظامی مجروح شدند که از تابعیتهای مختلف هستند. این بیشتری میزان زخمی‌ها در عربستان سعودی از شروع درگیری بین شبه‌نظامیان حوثی و عربستان به‌دنبال کودتای این شبه‌نظامیان در یمن می‌باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d620d59e-0a40-48ce-996d-e73f092bfa74"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات