728 x 90

هشدار روزنامه‌های حکومتی و نگرانی از فشار بیش از حد به مردم و بازتاب‌های آن

بحران گران کردن بنزین
بحران گران کردن بنزین

روزنامه حکومتی مستقل روز سه‌شنبه ۱۴دی درباره پیامدهای افزایش قیمت بنزین هشدار داد: گران کردن بنزین با هر توجیه آن هم پس از تحمل سه سال فشار اقتصادی شدید توسط مردم، اقدامی نادرست است که می‌تواند هم امید تمام دلبستگان به دولت رئیسی را یک‌شبه به باد دهد و هم آستانه تحمل سایر اقشار را لبریز کرده و کشور را در بحرانی شاید پرهزینه‌تر از بحران آبان ۹۸ فرو برد».

روزنامه فرهیختگان متعلق به ولایتی مشاور خامنه‌ای نیز در این روز با عنوان «فرصت حذف شوک‌درمانی از بودجه» نوشت: به یاد بیاوریم مطالبات معیشتی طی چند سال اخیر بارها به اعتراض تبدیل شده و مردم را به خیابان آورده است».

این منبع به‌نقل از احمد توکلی عضو سابق مجلس رژیم نوشت: «تصمیم دولت رئیسی به‌منظور کنار گذاشتن ارز ۴۲۰۰تومانی برای واردات کالاهای اساسی، تبعات سنگینی دارد که ممکن است بحران بر بحران اقتصادی بیفزاید».

روزنامهٔ حکومتی جمهوری اسلامی نیز به دولت آخوند رئیسی هشدار داد: «آن مسئولان دولتی که مردم را به پذیرش و تحمل سختی بیشتر دعوت کرده‌اند، آیا می‌دانند که ظرفیت تحمل مردم تکمیل شده و بیش از این نمی‌توان از آنها انتظار داشت؟»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b97121a-9f6a-436a-b840-e913ae015ba4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات