728 x 90

هشدار رسانه‌ها و مهره‌های حکومتی درباره زمینه‌های تکرار خیزشهای سراسری مردمی

 تظاهرات مردمي در ايران
تظاهرات مردمي در ايران

رسانه‌ها و مهره‌های حکومتی درباره زمینه‌های تکرار خیزشهای سراسری مردمی نظیر قیام سراسری دیماه 96 هشدار دادند.  
عباس عبدی از مهره‌های باند مغلوب رژیم گفت: هر آن ممکن است این اعتراضات به شکل دیگری خودش را بروز دهد و این امکان در نوبت‌های بعدی وجود دارد که هر آن بروز و ظهور کند. 
وی افزود: رابطه دولت به‌معنای عام با مردم دچار یک اختلال جدی و عام شده است. حتی مردم انتظارات خود را هم نمی‌توانند بیان کنند... سیستم به شکلی در حل مسائل اساسی دو پاره هم شده است
 عبدالله ناصری نیز گفت: نمونه تبعات بحرانهای اقتصادی را در ۷دی ماه با ناآرامی مردم و اعتراضات گسترده آنها دیدیم. روحانی برنامه شفافی برای رفع بحرانهای اقتصادی ندارد (ایلنا 22/1/97)
اعضای مجلس رژیم در جلسه روز سه‌شنبه خود به دفعات به خطر تکرار قیام و فوران خشم مردم هشدار دادند. 

قبل از این‌که مردم به خیابانها بریزند مشکل آب را حل کنید 
مردم تحمل بی‌آبی را برای چند ساعت بیشتر نخواهند داشت قبل از این‌که مردم را در خیابانها ببینیم نسبت به تأمین آب شرب مردم تدبیری شود.
این کم آبی در شهرستانها از شرایط بدتری برخوردار است...   (نطنزی، مجلس رژیم 21فروردین 97)

مردم به‌دلیل قطع آب هیرمند دارند می میرند
اینجا کسی گوش بکنه بابا مردم دارند به‌دلیل بی‌آبی خشکسالی قطع آب هیرمند دارند می‌میرند از بین رفتند نمی‌خواهید شما یک کاری بکنید؟ آقای وزیر محترم جهاد والله قسم وزارتخانه شما خوابه 
چرا نماینده ولی‌فقیه مشکلات را به خامنه‌ای منتقل نمی‌کند
حضرت آیت‌الله سلیمانی من شنیدم که در شورای اداری روز شنبه از نمایندگان گله کردند بسیار عالی که نمایندگان کاری نمی‌کنند چرا جنابعالی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه این مسائل رو به مقام معظم رهبری منعکس نمی‌کنید؟ چرا وقتی که جلسه می‌گذارید با مقام معظم رهبری از مجموعه نمایندگان استان یکنفر هم نمی‌برید با خودتون که این حرفها رو بزنند... (کیخا، مجلس رژیم 21فروردین 97)
 
ناآرامی دی ماه 96 سازماندهی شده و تلخ بود 
از حوادث تلخ سال 96 ناآرامیهایی بود که در دیماه انجام شد و به‌صورت سازماندهی شده با استفاده از مشکلاتی که مردم در معیشت بیکاری مشکلات مجموعه‌های اقتصادی مؤسسات مالی اعتباری از این فرصت خواستند استفاده بکنند... من پیشنهاد می‌کنم سران سه قوه به‌جای این‌که هر سه ماه یکبار بنشینند چای بخورند خوش و بش کنند اختلافات خودشون رو کنار بگذارند هفته‌یی یک جلسه داشته باشند...  (اکبریان، مجلس رژیم 21فروردین 97)

هر بار می آیند بیرون کتک می‌خورند
یک دهه است کشاورزان اصفهانی حقآبه شون به غارت رفته...
این جماعت... هر بار می‌آیند بیرون کتک می‌خورند این در کجای دنیا رسم است پس چه باید کرد ما در همین خرداد 5میلیون در استان اصفهان آب شرب ندارند...  این 10سال همه دروغ به اینها گفتیم اینها بی‌اعتماد شدن وقتی ما وزارت نیرو کجا آمد محاکمه بشه وزارت نیرو تخلف داره وقتی که چند استان را بهم میریزه بار امنیتی داره سو تدبیر هست. (کامران، مجلس رژیم 21فروردین 97)
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d43789a-0c97-47bf-bc2d-760a29678dbc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات