728 x 90

هشدار رسانه باند روحانی در مورد خطر قیام: انفجار اجتماعی فرا می‏‌رسد

تجمع اعتراضی کارگران
تجمع اعتراضی کارگران

رسانه حکومتی ابتکار از باند روحانی روز ۵خرداد ۹۸ در وحشت از قیام مردم محروم و فقر زده ایران به سردمداران رژیم هشدار داد.

این روزنامه در سرمقاله خود با عنوان اپیدمی فقر به تهاجم وحشتناک و غیرقابل باور فقر به مردم، اشاره می‌کند و می‌نویسد:‌. در دهه‌‏های قبل یکی از کانون‏های سکونت اژدهای فقر، حاشیه تهران و مراکز استان‏ها از قبیل مشهد، تبریز، اصفهان، اهواز و شیراز بود. اما هم اینک این عفونت و آلودگی به تمامی مراکز استان‏ها و شهرستان‏ها سرایت کرده است و بخش اعظمی از کمربندی شهرها را از کنترل مدیریت شهری خارج نموده است و نه‏‌تنها کوچکترین امکانات رفاهی، آموزشی و بهداشتی موجود نیست بلکه آثار سوءتغذیه، نامناسب بودن مسکن، و شدت بیکاری....در چهره ساکنان به‌‏طور کامل معلوم و آشکار است.

این رسانه رژیم می‌افزاید: ‌خطر تجمع بخش قابل توجهی از مردمی که گرفتاری‏ها و دردهای اجتماعی و اقتصادی مشترکی دارند و رشته وصل آنها فقر، درد و زندگی در دریای سختی‌هاست خدای ناکرده این است که به این باور برسند: که کسی به فکر آنها نیست و فراموش شدگانند.

آنگاه که انفجار اجتماعی فرا می‏رسد، بزرگترین دستاورد اجتماعی جامعه یعنی امنیت در مخاطره قرار می‏گیرد و با.... انفجار موشک‏های ناشی از تبانی و بی‏‌اعتنایی به فقرا، خواب را از ما خواهد گرفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6b82cd20-0160-4292-a041-9f4879066441"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات