728 x 90

هشدار خبرگزاری حکومتی نسبت به دیدار مایک پمپئو از اشرف۳ و دیدار با خانم مریم رجوی

دیدار مایک پمپئو از اشرف ۳
دیدار مایک پمپئو از اشرف ۳

خبرگزای حکومتی آنا در خصوص دیدار مایک پمپئو از اشرف۳ و دیدار با خانم مریم رجوی سوزوگداز کرد و به‌سران رژیم هشدار داد که همزمانی این دیدار با مواضع اخیر دولت آمریکا علیه رژیم، «جای تأمل بیشتری دارد».

خبرگزاری حکومتی آنا نوشت «پمپئو که گفته می‌شود خود را برای شرکت در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری در آمریکا اماده می‌کند... تلاش کرد سازمان مجاهدین را مهره‌ای مهم... معرفی کند». این در حالیست که مجاهدین در کارنامه خود کشتار نفرات نظام را دارند. پمپئو هم‌چنین در این دیدار گفت: «جمهوری اسلامی ایران اکنون در ضعیف‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط خود از آغاز موجودیت این نظام قرار گرفته است». ​

خبرگزاری رژیم نوشت: «شباهت رفتاری دولتمردان گذشته و حال آمریکا نشان می‌دهد که در مقام مخالفت و دشمنی علیه نظام تفاوتی میان دمکرات و جمهوری خواه وجود ندارد».

این خبرگزاری حکومتی نسبت به انتشار گسترده این خبر با سوزش گفت: «مجاهدین با تهیه رپرتاژهای مختلف از این دیدار تلاش کردند که این رخداد را به‌عنوان واقعه‌یی مهم و تاثیرگذار معرفی کنند» (خبرگزاری حکومتی  آنا۲۹ اردیبهشت).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a99a42b7-3863-4fc4-99b7-c4f9f3e8722f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات