728 x 90

هشدار حریرچی درباره موج چهارم کرونا / ضد و نقیض‌گویی نمکی دربارهٔ تزریق واکسن

حریرچی - نمکی
حریرچی - نمکی

حریرچی معاون وزارت بهداشت رژیم نسبت به موج چهارم کرونا هشدار داد و گفت: «موج سرمایی که فردا و پس فردا ایجاد می‌شود برای ما نگران‌کننده است. بخش مهمی از این نگرانی متوجه کادر درمان است که تاب آوری اوجگیری دوباره بیماری را نداشته باشند و از طرف دیگر، دستگاههای مورد نیاز درمان این بیماران هم فرسوده شده است».

وی افزود: «نکته‌ای که در این شرایط بسیار مهم است این‌که در پیک‌های جدید، زمانی که کنترل بیماری از توان کادر درمان خارج می‌شود، میزان فوتی‌ها سه برابر شرایط پیش از اوجگیری می‌شود». (خبرگزاری حکومتی انتخاب ۲بهمن)

ضد و نقیض‌گویی نمکی دربارهٔ تزریق واکسن

نمکی وزیر بهداشت و درمان رژیم طی اظهارات متناقضی از یک‌طرف اعتراف کرد که هنوز هیچ واکسنی وارد کشور نشده و از طرف دیگر وعده داد که تا قبل از ۲۲بهمن واکسیناسیون آغاز شود.

وی گفت: «امیدواریم قبل از ۲۲بهمن بتوانیم اولین گروه‌های هدف را که در آن جدول و در آن مصوبه اولویت بندی شده داریم انشاءالله واکسیناسیون آنها را شروع کنیم اما تا زمانی که مطمئن‌ترین و بی‌خطر‌ترین واکسن را نتوانیم وارد کشور بکنیم این کار را انجام نمی‌دهیم». تلویزیون شبکه خبر ۱بهمن۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/494d4a45-d726-481a-a950-0a06e0d8d6c6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات