728 x 90

هشدار آخوند روحانی نسبت به خطر شقه نظام در شرایط سخت و زیر فشار حداکثری

هشدار آخوند روحانی نسبت به خطر شقه نظام در شرایط سخت و زیر فشار حداکثری
هشدار آخوند روحانی نسبت به خطر شقه نظام در شرایط سخت و زیر فشار حداکثری

آخوند روحانی روز چهارشنبه ۲۰شهریور در جلسه هیات دولت خود، شرایط رژیم را سخت و زیر فشار حداکثری آمریکا توصیف کرد. وی نسبت به خطر شقه نظام در چنین شرایطی هشدار داد و گفت: اگر بین ما اختلاف و دوقطبی باشد، راه را برای پیروزی دشمن آسان می‌کنیم.

آخوند روحانی گفت:

امروز در شرایطی هستیم که دشمن منطقش فشار حداکثری هست امروز که دشمن فشار حداکثری را بر ما وارد کرده راه ما ایستادگی هست راه ما مقابله هست و به حمدالله گام سوم که به‌نظر من مهمترین گام جمهوری اسلامی ایران بود با گام اول و دوم قابل مقایسه نیست ما برداشتیم باز هم اگر ضروری باشد و لازم باشد در آینده گام‌های دیگر را برمیداریم. نباید بگذاریم بین ما تفرقه ایجاد کنند ماههای بعد کم کم به سمت انتخابات می‌رویم و نگذاریم انتخابات مایه انشقاق بشود و خدای ناکرده اگر دو قطبی باشد اختلاف باشد بین ما ما راه را برای پیروزی دشمن آسان کرده‌ایم.

 

روزنامه آرمان از باند روحانی نوشت: با گام سوم (نقض برجام)، معادلات بین‌المللی پیرامون برجام به پیچیده‌ترین وضعیت خود رسیده (و برجام) در سراشیبی سقوط قرار گرفته و اگر وضعیت به همین شکل ادامه پیدا کند. دیگر برجامی وجود نخواهد داشت.

این منبع افزود: بدون‌شک پایان برجام به‌منزله نوعی اعلان رویارویی خواهد بود (و نظام) تحت شدیدترین تحریم‌های بین‌المللی قرار خواهد گرفت که به‌مراتب از تحریم‌های کنونی سنگین‌تر خواهد بود.

این رسانه حکومتی همچنین نوشت: فرانسه پرداخت پول به صندوق اینس‌تکس را منوط به موافقت آمریکا کرد و این به‌معنای این است که پرداخت پول را موکول به یک امر محال کرده ‌است.

 

کواکبیان عضو مجلس رژیم نیز درباره گام سوم نقض برجام توسط حکومت آخوندی گفت: بعید می‌دانم اروپایی‌ها بتوانند در برابر ترامپ ایستادگی کنند. لذا نباید فریب وعده‌های اروپا را بخوریم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e011ecd3-d36d-41ef-b6de-43e30392b858"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات