728 x 90

هشدار آخوند حسن روحانی نسبت به تعطیلی نظام

آخوند روحانی و اسحاق  جهانگیری
آخوند روحانی و اسحاق جهانگیری

آخوند حسن روحانی در جلسه روز چهارشنبه اول آبان ۹۸ هیأت دولتش با اعتراف شدت گرفتن بحران در رأس رژیم از جمله بر سر لوایح مربوط به کنوانسیون اف.ای.تی.اف که مجمع تشخیص مصلحت و شورای نگهبان رژیم آنها را مردود اعلام کرده‌اند، نسبت به تعطیلی نظام هشدار داد و خطاب به باند رقیب گفت: (نظام) را تعطیل نکنیم.

 

آخوند روحانی گفت:

«یک مقدار برادری بیشتر اخوت بیشتر دوستی بیشتر همدیگر را مراعات کنیم. حالا مگه نمی‌خواهید علیه دولت صحبت کنید. حالا اگر این را لطفاً میشه بگذارید سال ۹۹ ما که حرفی نداریم طلب شما تو سال ۹۹هر چه می‌خواهید ولی ۹۸یک کمی صبر کنید ما یک خرده وضع مردم بهتر بشود ما جلو برویم در سال ۹۹جبران بفرمایید.

سه لایحه‌ای که دولت داده و می‌دهد جزو لوایح بسیار مهم است بحث شفافیت مبارزه با فساد تعارض منافع سه تا لایحه بسیار مهم هست و ما در کشور مان تا شفافیت درست بقیه همه‌اش حرف است بقیه همه‌اش حرف است این را این کار کردیم آن را این کار کردیم اینجوری کردیم اونجوری کردیم نمایش به درد ما نمی‌خورد به درد ملت ما هم نمی‌خورد. حالا درست است به‌خاطر انتخابات می‌خواهید نمایش بدهید عیب ندارد حالا دیگه به‌هرحال انتخابات دیگه نمایش می خواهید درست کنید برای انتخابات حرفی نیست ولی اگر می خواهید فساد از بین برود باید شفافیت درست کنیم.

راه ما این است که در بازارهای دنیا حضور پیدا کنیم رقابت کنیم تلاش بکنیم حالا برای این کار ما در صحنه بین‌المللی باید زمینه را برای حضورمان آماده کنیم تو صحنه بین‌المللی درها به روی ما قفل باشد چه کار می‌توانیم بکنیم باید با برند یک کشور دیگر صادرات ما درست بشود نمی‌گذارند به اسم ایران نمی‌گذارند.

نباید بگذاریم متهم بشیم که در سیستم بانکی ما داریم به تروریسم کمک می‌کنیم نگذارید این اتهام به ما بچسبد. ما امروز داریم با فساد می‌جنگیم. نگذارید اتهام پولشویی به ما بچسبد. این به ضرر ماست به ضرر حیثیت ما هست به ضرر اقتصاد ما هست به ضرر بانک‌های ما هست. حالا اصلاً راجع به اف.ای.تی.اف من صحبت نمی‌کنم چون اف.ای.تی.اف بعضی‌ها حساسیت دارند چی میشه بدنشون قرمز می‌شود مشکلات پیدا می‌کنم حالا اصلاً راجع به اف.ای.تی.اف صحبت نمی‌کنم آقا ۴تا لایحه خودمان لایحه‌ای که دولت تصویب کرده مجلس هم تصویب کرده آخر چرا یک عده مانع هستند چرا یک عده‌یی جلوی دولت و مجلس ایستاده‌اند. 

تعطیل نکنیم کشور را به‌دلیل این‌که ما در انتخابات می خواهیم یک شعاری داشته باشیم که رأی ما زیاد باشد کشور را تعطیل نکنیم به ضرر شما هست فردا ما هستیم انشاءالله اگر زنده بودیم به مردم می گویم چه کسی کشور را تعطیل کرده نکنید این کارها را بگذارید شرکت‌های ما حالا خصولتیها هم کار کنند.

 

آخوند روحانی در حرفهایش بر ادامه خود زنی رژیم در نقض برجام توسط حکومت آخوندی تأکید کرد و گفت:

«اینها افتخارات این دولت است نه رأکتور اراک را از بین نبرد رأکتور اراک را مدرن کرد و ما می‌بینیم در هفته‌های آینده قدم به قدم این رأکتور به سمت حرکت خودش سیر خودش را ادامه می‌دهد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9fea6841-e387-4eed-8e23-4d555c27c34e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات