728 x 90

هراس از مجاهدین در مجلس ارتجاع: مجاهدین می‌خواهند تجربه سالهای اوایل انقلاب و مقاطع مختلف را در آشوبهای خیابانی تکرار نمایند

مجلس ارتجاع ۱۱آبان
مجلس ارتجاع ۱۱آبان

هراس از قیام و مجاهدین در مجلس ارتجاع -۱۱ آبان ۱۴۰۱

مجاهدین که جوانان و حتی نوجوانان را جذب کردند و میلیشیا تشکیل دادند

می‌خواهند بار دیگر تجربه سالهای اوایل انقلاب و مقاطع مختلف را

در آشوبهای خیابانی تکرار نمایند

ولی‌الله فرزانه عضو مجلس ارتجاع ۱۱ آبان ۱۴۰۱:

در سالهای اولیه انقلاب بعضی از گروه‌های منحرف و منافق تحت عنوان مبارزه با آمریکا و با استفاده از احساسات و عدم آگاهی جمعی از جوانان و حتی نوجوانان را جذب کردند و میلیشیا تشکیل دادند و آنان را در مقابل انقلاب قرار دادند و آن‌قدر فضا را مثل این ایام مسموم کردند که افشاگری بزرگان انقلاب نه تنها فایده نداشت بلکه در بعضی از مواقع اثر معکوس داشت.

آنچه در اغتشاشات اخیر هم نخ‌نما هست این می‌باشد که می‌خواهند یک بار دیگر تجربه سالهای اوایل انقلاب و مقاطع مختلف انقلاب را در آشوبهای خیابانی تکرار نمایند.

و اما طرف دیگر اغتشاشات اخیر را باید بی‌توجهی مسئولان به هشدارهای رهبر معظم انقلاب در خصوص مدیریت فضای مجازی به نفع ارزشهای ملت دانست.

این ایام که کشور با استفاده از ابزار ماهواره‌ای و شایعه‌سازی در فضای مجازی ملتهب می باشد هیچ برنامه فعالی برای مقابله با شایعه‌سازی عوامل استکبار جهانی نداریم این مقطع داستان نیروی انتظامی همان داستان هم پیاز و هم فلک می باشد در میدان و فضای حقیقی شهید می‌دهند و در فضای مجازی متهم می باشند اگر این کلیپ ها صحیح هست با عوامل اجرایی بی‌تدبیر و هزینه‌زای آن برخورد نمایید و به مردم معرفی کنید و اگر صحت ندارد با دقت و سرعت پاسخ منطقی و عقلانی ارائه نمایید.

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع ۱۱ آبان ۱۴۰۱:

در حوادث اخیر نیز شبکه جاسوسی و عوامل خرابکار آنها برنامه پیچیده و ویژه‌یی طراحی کرده بودند اما این بار هم اشتباه می‌کردند. همه مردم از جمله منتقدان و معترضان عاشق هر وجب از خاک ایران هستند و به تحریم طلبان، جنگ‌افروزان و تروریستها باج نخواهند داد و آنها مطالبات مدنظر خود را همزمان با اعلام انزجار از کودتاچیان آمریکایی پیگیری خواهند کرد و ما وظیفه داریم بستر لازم را برای شنیدن و اقدام متناسب آن فراهم کنیم تا امید دشمن برای فرصت‌طلبی را ناامید کنیم.

قبلاً هم تأکید کرده‌ام رأس مبارزه با آمریکا کار کردن، کار کردن و کار کردن برای مردم است. فقط شعار دادن کافی نیست و امروز هر کس باری از دوش مردم بردارد، مشت محکمی بر دهان آمریکا زده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/67ea76a2-91c7-4ba5-a0c3-c7fe9ea490d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات