728 x 90

هراس سرکردگان نظام از خطر خیزشها و مخاصمات حکومتی

ترس کارگزاران رژیم از خطر خیزشها .jpg
ترس کارگزاران رژیم از خطر خیزشها .jpg

محمد هاشمی برادر رفسنجانی و رئیس اسبق رادیو تلویزیون رژیم نسبت به خطر خیزشها و بحران درونی رژیم هشدار داد. وی خطاب به باندهای درهم ریخته نظام نوشت: «عامه مردم تفکیکی میان قوه مجریه و مقننه یا سایر بخش‌های نظام قائل نیستند. مردم یأس و ناتوانی را تنها به شخص خاص یا قوه مجریه منتسب نمی‌کنند، بلکه به نام کل نظام می‌‌نویسند».

 

هاشمی طبا، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم گفت: امکان دارد فشارهای اقتصادی بر دوش اقشار ضعیف جامعه باعث باعث بازگشت اعتراضات دیماه شود. باید مراقب باشیم. 

 

صادق زیباکلام نیز هشدار داد: مردم هیچ روزنه امیدی در آینده مشاهده نمی‌کنند تا به آن دلخوش باشند و در روزهای اخیر هم با به وجود آمدن بحران دلار و پایین آمدن ارزش ریال، این نارضایتی در جامعه افزایش پیدا کرد.

وی اضافه کرد: پیآمد نارضایتی از عملکرد دولت، چه بخواهیم و چه نخواهیم دامان اصلاحات را هم خواهد گرفت و این را ما در ناآرامی‌های دی ماه سال گذشته به‌خوبی مشاهده کردیم. این برای اولین بار بود که شعارهای تلخ و تندی علیه اصلاح‌طلبان داده می‌شد. متأسفانه منحنی کاهش محبوبیت اصلاح‌طلبان هم‌چنان ادامه دارد.

 

پاسدار غلامرضا جلالی رئیس پدافند غیرعامل حکومت آخوندی، هراسان از ارتباطات جوانان قیام آفرین از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی گفت: احتمال دارد امسال نیز یک‌سری حوادث و تهدیدات اتفاق بیافتد، بنابراین باید نگاهمان به عنصر تهدید، آسیب و روند مقابله با آن پیش‌دستانه باشد.

 وی افزود:‌ سال ۹۶ را پشت سر گذاشته‌ایم و وقتی در ابتدای سال هستیم باید به ظرفیت‌ها، تهدیدات و آسیب‌های پیش‌رو نگاه کنیم و رویکردی را اتخاذ کنیم.

پاسدارجلالی با اشاره به تهدیدات امنیتی برای رژیم افزود: این تهدید به تبع سایر تهدیدات می‌تواند شکل بگیرد که تهدیدات نظامی و کلان را نیز شامل می‌شود که محور آن مردم‌ است، و ابزارها و مدل‌های مختلفی را در بر دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fffa0794-5c5c-46f1-8d0c-6ab3f49f386f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات