728 x 90

هراس رژیم از جشن پیروزی فوتبال ایران + فیلم

شب گذشته ۲۵خرداد۹۷ نقاط مختلف تهران و سراسر ایران شاهد تجمعات و راهپیمایی جوانانی بود که برای جشن پیروزی فوتبال ایران بر مراکش در جام جهانی فوتبال به خیابانها آمدند.

رژیم در هراس از تبدیل شدن این حرکت مردمی به تظاهرات ضدحکومتی گله‌های لباس‌شخصی و انتظامی در چهارراه‌ها و خیابانهای مهم و عمومی در شهرهای مختلف مستقر کرده بود..

 

بر اساس یک گزارش رسیده از تهران که به‌طور مستقل قابل تأیید نبود در یکی از این تجمعات در هفت‌حوض نارمک و خیابان پنجم نیروی هوایی تهران جوانانی که برای جشن پیروزی به خیابان آمده بودند با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند. مأموران موتورسوار یگان ویژه با شلیک گاز اشک‌آور به جوانان حمله کردند. جوانان در مقابل یورش نیروهای سرکوبگر مقاومت کردند. بر اساس این گزارشات این درگیری تا پاسی از شب در خیابانها جریان داشت.

  • عالیه عالیه جای حبیب خالی - یادداشتی به یاد مجاهد شهید حبیب خبیری کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که در ۳۱ خرداد ۱۳۶۳ به‌دست دژخیمان خمینی اعدام شد

 

تهران.درگیری جوانان با ماموران رژیم در هفت حوض نارمک

تهران چهار راه ولی عصر

تهران

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5adb378f-f281-446d-9d9e-b2333569046b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات