728 x 90

هراس رژیم از افشای پنهان‌کاریهای مجرمانه درباره کرونا

ویروس کرونا
ویروس کرونا

روزنامه حکومتی رسالت روز ۱۵ اسفند نوشت: در بسیاری از حوادث و رخدادها حتی اخبار واقعی می‌تواند... زمینه سوءاستفاده دشمن از شرایط... و آشوب داخلی را فراهم نماید.

انتشار اخبار کذب در مورد تلاش (نظام) برای ساخت بمب اتمی، نمونه عینی خبرسازی توسط (مجاهدین) است که از سال‌ها پیش کشور را با بحران اقتصادی مواجه ساخته و متأسفانه هنوز آثار مخرب آن برطرف نشده است.

 

کیهان خامنه‌ای ۱۵اسفند: «خبرهای پرحجم و شایعات مختلف»... «غیرواقعی بودن آمار ابتلا به کرونا»..«خودداری دولت از ایجاد قرنطینه»...«نقش طلاب چینی در انتقال کرونا و انتقال روحانیان از قم به شهرهای دیگر ایران و امنیتی شدن کرونا در ایران و... توسط جریانی مشکوک در فضای مجازی ضریب یافته و آرامش روانی مردم را هدف قرار می‌دهد». پلیس فتای ناجا با دستور مراجع قضایی اقدام به دستگیری شایعه‌پراکنان در فضای مجازی کرد...به گفته دادستان کل کشور جرم آنها می‌تواند تا حد فساد ‌فی‌الارض باشد».. (با این حال) باید منتظر ادامه‌دار شدن جولان دشمن در ماجرای کرونا و موارد و موضوعات دیگر باشیم.

 

روزنامه حکومتی مستقل ۱۴اسفند: دلیل اصلی پرداختن به شایعه و شیوع آن‌که در مواردی از خود ویروس کرونا خطرناک‌تر است به "مرجع نبودن رسانه‌های درون کشور" باز می‌گردد. وقتی رسانه‌های داخلی اجازه نداشته باشند تا به‌راحتی به مسائل مهم و حساس بپردازند، کنترل فضای رسانه‌یی از درون کشور و به‌صورت غیرارادی به بیرون کشور منتقل می‌شود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec3159e5-1e70-4237-84a5-2828a0441ff8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات