728 x 90

هراس رژیم از خیزش چهارشنبه‌سوری و تهدیدات فاشیسم دینی حاکم

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

رژیم آخوندی در هراس از انفجار خشم مردم در جشن ملی چهارشنبه‌سوری و به‌دنبال فراخوان دوم اسفند ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور زیر عنوان «جشن ملی چهارشنبه سوری، قیامی دیگر علیه دیکتاتوری آخوندی»، مذبوحانه تلاش می‌کند با انواع تهدیدها و بگیر و ببندها از دامنه و ابعاد خیزشهای مردمی در این روز  بکاهد:

پاسدار سرتیپ حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در روز ۸‌اسفند هشدار داد کسانی که در روز چهارشنبه‌سوری، ناامنی ایجاد کنند، دستگیر خواهند شد. وی در روز ۱۶‌ اسفند بار دیگر به صحنه آمد و گفت: «رفتارهایی که مخل نظم باشد...خط قرمز پلیس است و شدیداً با آنٰها برخورد می‌کنیم. از روز سه‌شنبه ساعت ۲بعدازظهر کلیه نیروها در آماده‌باش خواهند بود و افرادی که از خودرو مواد محترقه پرتاب و موجبات اخلال در نظم را ایجاد می‌کنند هم خود بازداشت می‌شوند و هم خودروهایشان توقیف می‌شود. ۱۰۰میلیون عدد مواد محترقه کشف کرده‌ایم».

پاسدار-سرتیپ بخشعلی کامرانی، فرمانده انتظامی استان همدان در روز ۱۷اسفند ضمن تهدید به این‌که «پلیس در برخورد با هنجار شکنان و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم قاطع است» گفت که  امسال  کشفیات مواد محترقه در این استان نسبت به سال گذشته ۱۳۵درصد رشد داشته است.

در  روز ۱۱اسفند سرهنگ تقی افرند از معاونان پلیس امنیت تهران فروش و نگهداری مواد محترقه منفجره را ممنوع اعلام کرد و گفت انبارهایی که به تولید و نگهداری مواد محترقه، بپردازند «پلمپ شده و جواز آن به‌صورت دائم ابطال می‌شود».  پاسدار محسن همدانی، معاون امنیتی استاندار تهران نیز در روز ۸اسفند در همین رابطه گفته بود: «نیروی انتظامی در مورد چهارشنبه‌سوری مأموریت دارد با تمام قوا برخورد کند و به همین دلیل ساز و کار مشخصی پیش‌بینی شده و این نیروها در سطح شهر مستقر می‌شوند».

مقامات رژیم آخوندی در روز ۱۸اسفند در نمایش‌های جمعه شهرستانهای مختلف وحشت خود را از چهارشنبه سوری   برملا کردند. طباطبایی‌نژاد در نمایش جمعه اصفهان گفت: «خوشحالی به این نیست که خدا را ناراحت کنیم، حواسمان جمع باشد با رقص و مفاسد که نمی‌توان دل را شاد کرد» و  غیاث‌الدین طه‌محمدی در نمایش جمعه همدان از جوانان خواست که  «از پرتاب ترقه و ایجاد صدای انفجار ناشی از آن خودداری کنند” و عبدالرحمن خدایی نماینده خامنه‌ای در سنندج گفت: «استفاده از مواد محترقه و ایجاد سر و صدا در فرهنگ مردم ایران به‌ویژه کردستان نیست و  انجام چنین بدعت‌های ناپسندی دور از شأن خانواده‌های ایرانی است».

به‌رغم این تدابیر سرکوبگرانه و اظهارات ابلهانه و مسخره مقامات ریز و درشت رژیم، تردیدی نیست که جوانان شجاع و زنان آزاده، امسال  بسا فراتر از همیشه درس فراموشی ناپذیری به این رژیم منحط خواهند داد. اراده تزلزل ناپذیر مردم ایران نظام ولایت فقیه را که کمترین سنخیتی با مردم و تمدن و فرهنگ ایران ندارد برای همیشه از تاریخ ایران محو خواهد ساخت.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۸اسفند ۱۳۹۶(۹مارس ۲۰۱۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cc872b35-8b7e-4796-835c-c2f7eb53b555"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات