728 x 90

هراس آخوندها از تصویرنگاری تصاویر رهبری مقاومت در شهرهای میهن

تهران ـ تصویرنگاری بزرگ از رهبری مقاومت در تقاطع خیابان ایرانشهر ـ کوروش شرقی
تهران ـ تصویرنگاری بزرگ از رهبری مقاومت در تقاطع خیابان ایرانشهر ـ کوروش شرقی

سایت بولتن نیوز رژیم آخوندی چهارشنبه ۲۴فروردین در مطلبی با عنوان «تصویرنگاری؛ نشانه حضور دشمن!» می‌نویسد:
همین چند روز پیش بود که علم‌الهدی امام جمعه مشهد پیرامون ول بودن و بی‌در و پیکر بودن فضای مجازی گفت: «بابا خطر هست، دشمن آمده تا بیخ گوش ما نه! دشمن آمده تا حلق ما همه چیز ما را گرفته و همه چیز دارد می‌گیرد ولی شما امروز و فردا می‌کنید». معلوم نیست که چه کسی به ندای ناصحان پاسخ خواهد داد...
مجلس در حال کش و قوس دادن به طرح صیانت است، حال این‌که دشمن در همین تهران در کنار گوشمان ساز خود را دارد کوک می‌کند و هر روز و هر شب در محله‌ای، اصوات هنجارشکنان‼️رهبران  [مجاهدین] بگوش می‌رسد که مردم را دعوت به «سرنگونی» نظام می‌کنند. وقتی جلوی نشتی به موقع گرفته نشود لاجرم بایستی به انتظار آسیبهای جدی‌تری نشست. اکنون دشمن دیگر به فضای مجازی بسنده نمی‌کند. دشمن وارد فضای حقیقی شده است.

دوشنبه شب ۲۲فروردین ساکنان تقاطع خیابان ایرانشهر ـ کوروش شرقی در حوالی ساعت ۲۲ شاهد یک تصویرنگاری بسیار بزرگ [تصاویر مسعود و مریم رجوی] بر روی یکی از دیوارهای این منطقه بودند. به‌گفته شاهدان، این تصویرنگاری آن‌قدر بزرگ بود که از فواصل دور نیز به‌خوبی دیده می‌شد. براستی تا کی باید شاهد این سیگنال‌های هنجارشکنانه باشیم؟

 

در سکوت خبری، خبر فوق بازخوردی در رسانه‌ها نداشت اما برای تنویر افکار عمومی به‌ویژه برای کسانی که واقعیتهای اجتماعی و امنیتی جامعه را رصد می‌کنند باید گفت که شیطنتهای [مجاهدین] بی‌منظور و بی‌هدف نیست. آنها از فضای مجازی شروع کردند و بر آن دمیدند. حال امروز در خیابانهای تهران دست به اقدامات عملی می‌زنند. آیا این نشان از پیشروی دشمن نیست؟ آیا دلسوزان و ناصحان نظام نباید نگران پیآمد چنین اقدامات شیطنت آمیز و هنجارشکنانه‌ای باشند؟.

[مجاهدین] قصد دارند که این‌طور جلوه دهند که هوادارانشان ـ که به کانون‌های شورش شناخته می‌شوند ـ آتش به اختیار هستند و کسی هم جلودارشان نیست!
خوب است که از تجارب اغتشاشات [قیامهای] چند سال اخیر نهایت استفاده را بکنیم. مگر همین مسعود رجوی رهبر [مجاهدین] نبود که بعد از اغتشاشات [قیام]دی ماه ۹۶ مدعی شده بود که اکنون «زمان گسترش و جهش کانون‌های شورشی است»... پس، خط نفاق متوقف نشده است و روزبه‌روز هم با دیوارنویسی و نصب بنرهای بزرگ کارشان را ادامه داده و اکنون در نقطه‌ای هستند که به شبکه‌های صدا و سیما نفوذ می‌کنند، به وزارتخانه‌های نفوذ می‌کنند و گاه در خیابانهای تهران نیز به این صورت جولان می‌دهند.

[مجاهدین] قصد دارند با انجام این حرکات ایذایی چنین وانمود کنند که در بُعد داخلی، می‌توانند دست به هر اقدامی بزنند و دولت رئیسی را تضعیف کنند. و در بُعد خارجی، خودشان را به‌عنوان بدیل نظام جمهوری اسلامی به طرف حساب‌های خارجی معرفی نمایند.

سخن پایانی این که، دشمن با مهندسی وارد می‌شود. اقدامات دشمن را نباید کم اهمیت جلوه داد. شرایط بس خطیر است... سرنوشت برجام نیز هنوز به فرجام نهایی نرسیده...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce841c45-3c8c-4a6e-b3a1-9abf49dcb772"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات