728 x 90

هراس آخوندها از بازتاب گرانی مرغ، تخم‌مرغ، لبنیات و روغن

گرانی قیمت مرغ و تخم مرغ و دیگر کالاهای اساسی
گرانی قیمت مرغ و تخم مرغ و دیگر کالاهای اساسی

گرانی مرغ، تخم‌مرغ، لبنیات و روغن

به گزارش سایت حکومتی خبرآنلاین (۲۰اردیبهشت) وزیر کشور آخوندها، پاسدار تروریست احمد وحیدی در ارتباط مستقیم تلویزیونی اعلام کرد: «مرغ، تخم‌مرغ، لبنیات و روغن اقلامی است که قیمت آن با هدفمند شدن یارانه‌ها و تغییر نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰تومانی تغییر پیدا خواهد کرد و هیچ کالای دیگری حق و اجازه گران شدن ندارد، البته مجوزی هم برای گران کردن ندارند».

این پاسدار تروریست در هراس از گرانی سایر کالاها به تهدید مردم پرداخت و گفت: «حمل ونقل و رانندگان هم حق گران کردن کرایه را ندارند و آنها نمی‌توانند به بهانه گران شدن این چهار قلم کالا بر قیمت‌های خود بیفزایند».

 

تکذیب گران شدن مرغ، تخم‌مرغ و شیر

هنوز سخنان پاسدار احمد وحیدی منتشر نشده معاون وزیر جهاد کشاورزی رژیم با شایعه خواندن گرانی قیمتها گفت: «مردم به شایعات توجه نکنند؛ قیمت مرغ، تخم‌مرغ و شیر تغییری نکرده است».

بر اساس گزارش منتشر شده توسط خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم - ۲۱اردیبهشت) طی مصاحبه‌یی با محمد قربانی، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی رژیم وی گفته است که: «قیمت شیر خام توسط شورای قیمت‌گذاری وزارت جهاد کشاورزی تعیین می‌شود که تا امروز جلسه‌یی برای تعیین قیمت شیر خام برگزار نشده است».

وی افزود: «قیمت انواع شیر پاستوریزه، انواع ماست، گوشت، مرغ و تخم‌مرغ و انواع روغن توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام می‌شود که این سازمان نیز تغییر قیمتی اعلام نکرده است».

 

هراس از افزایش قیمت بنزین

رژیم آخوندی که ضرب شصت جوانان دلیر از گرانی بنزین را به‌خوبی چشیده است در یک موضع‌گیری عجولانه توسط وزیر نفت گفت:

خبرگزاری حکومتی ایرنا - ۲۱اردیبهشت: جواد اوجی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت، در جمع خبرنگاران گفت: در طرح جدید دولت برای عادلانه‌سازی نظام توزیع یارانه‌ها، بحثی درباره افزایش قیمت بنزین نیست.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5c7b9d33-e46d-4dd1-bd58-4c6868b15779"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات