728 x 90

هر لحظه با قیام - گزارش کانون‌های شورشی و شورشگران از تبریز، جونقان، ایلام، تهران و استهبان فارس

گزارش کانون شورشی ازتبریز مهر ۱۴۰۱

در میدان ساعت و ارک علیشاه تبریز تجمع بود و مردم شعار مرگ بر دیکتاتور می‌دادند. با مأموران زد و خورد داشتیم تعداد مأموران زیاد است. در سمت میدان استانداری و میدان نماز هم شلوغ شده و جنگ و گریز است. در این شلوغی، تراکت زیادی علیه رژیم پخش می‌شد. در یک نقطه در محاصره قرار گرفتم ولی توانستم در جایی مخفی بشوم. قبل از مخفی شدن، در مقابل بازار مشروطه، با کوبیدن سنگ، ماشین مزدوران را شکستیم.

 

گزارش کانون شورشی از جونقان مهر ۱۴۰۱

در جونقان از شهرهای چهارمحال و بختیاری این طرف و آن طرف می‌رفتم. کمین کردم و ماشین یکی از پاسداران جونقان را آتش زدم. یک ساعت بعد دیدم مردم منطقه خوشحال بودند که ماشین مزدور در آتش سوخته است.

 

گزارش کانون شورشی از ایلام مهر ۱۴۰۱

در شهرستان آبدانان بین مردم و مأموران سرکوبگر، درگیری شدیدی بود. رژیم نیروی زیادی ریخته بود تا افراد را دستگیر کند. خانواده‌ها برای نجات فرزندانشان با نیروی انتظامی درگیر شدند. یک نفر می‌گفت خط رژیم این است که نگذارد در شهرهای کوچک تظاهرات شکل بگیرد تا نیروهایش را به شهرهای بزرگ ببرد.

 

گزارشی از تهران

چیزی که بین مردم جریان دارد این است که مردم در صحبت‌هایشان، به سرنگونی رژیم امیدوار شده‌اند. حتی یک نفر را می‌شناختم که قبلاً خیلی ناامید بود، می‌گفت من هم امیدوار شدم. در صحبت با افراد مختلف، مشخص می‌شود که در سطح کشور دارد به مقدار زیادی سلاح بین جوانان تبادل می‌شود و به نظر می‌رسد قیام دارد وارد فاز مسلحانه می‌شود.

 

گزارشی از شهرهای شمال

برای تهیه و خرید سلاح با گروه خودمان که ۵نفر هستیم، به تهران رفتیم. چیزهایی که قرار بود بخریم، همه را تهیه کردیم و آوردیم و همه چی حل شد.

 

گزارشی از تهران

در قسمتی از منطقه ونک، تعدادی از ساکنان محل برنامه‌ریزی کرده‌اند و هر شب این ساکنان که همسایهٔ هم هستند، چراغ‌ها رو خاموش می‌کنند و به مدت نیم ساعت شعار میدند و شعارهایشان «مرگ بر دیکتاتور» و «خامنه‌ای قاتله ولایتش باطله» هست.

 

گزارشی از استهبان فارس

آخوندی به نام فرج پور معلم مدرسه عابدینی در شهر استهبان در استان فارس به مدرسه آمد. آخوند درباره کشته شدن مهسا امینی داشت توضیح می‌داد که اصلاً ضربه‌ای به او نخورده بلکه یک شوک به او وارد شده و مرده است. دانش‌آموزان به حرفهای او شدیداً اعتراض کردند و با شعار او را از مدرسه بیرون کردیم.

 

گزارشی از تهران

مردم در صادقیه تهران جمع شده‌اند من هم آنجا هستم. جوانان شروع به دادن شعارهای مرگ بر دیکتاتور / مرگ بر خامنه‌ای کرده‌اند و مأموران نمیتونن کاری بکنن.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1599a5f4-f0e9-444a-a0b4-f3dd7dee8aa3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات