728 x 90

هر لحظه با قیام - گزارش کانون‌های شورشی از تهران، لاهیجان، فردیس کرج و بجنورد

قیام سراسری مردم  ایران ۱۴۰۱
قیام سراسری مردم ایران ۱۴۰۱

هر لحظه با قیام - گزارش کانون‌های شورشی از تهران، لاهیجان، فردیس کرج و بجنورد

 

گزارش کانون شورشی از تهران - مهر ۱۴۰۱

شب، من و نفرات گروهمان برای تجمع به خیابان مدائن تهران رفتیم. در درگیریهایی که وجود داشت نیروی انتظامی یک تعداد را دستگیر کرده بود و می‌خواست اونها رو با آمبولانس منتقل کنه. ما تصمیم گرفتیم که به‌صورت جمعی وارد بشویم و نگذاریم که نفرات را ببرند. به همین علت با سنگ که همراه داشتیم حمله کردیم و در نهایت موفق شدیم که ۸نفر از دستگیر شدگان را آزاد کنیم.

 

گزارش کانون شورشی از تهران - مهر ۱۴۰۱

امروز با گروهمان برای برپایی اعتراضات به محلی در پونک رفتیم. در موقعیت مناسبی شروع به شعار دادن کردیم و بعد یک سطل آتش زدیم و فضای قیامی زنده شد. به همین علت یک تعدادی به ما پیوستند و تجمعی که می‌خواستیم شکل گرفت. ما حدود ۴۰دقیقه در آنجا بودیم و محل دست ما بود و شعار می‌دادیم تا این‌که ماموران رسیدند و درگیری شروع شد و آنها گاز اشک‌آور به سمت ما زدند ولی ما صحنه را ترک نکردیم و متقابلا دست به تهاجم زدیم و جالب این‌که مزدوران فرار می‌کردند.

 

گزارش کانون شورشی از لاهیجان - مهر ۱۴۰۱

شب در لاهیجان درگیری شدیدی بود. من خودم در مرکز درگیری بودم. لباس‌شخصیها با چوب و آهن به جان جوانان افتاده بودند. من هم وسط درگیری بودم که خودم را هم می‌زدند. مجروح شدم ولی توانستم خودم را بیرون بکشم. الآن هم آماده هستم که روز بعد ادامه بدهم.

 

گزارش کانون شورشی از فردیس کرج - مهر ۱۴۰۱

شب همه جا کنار بوته‌های خیابان لباس‌شخصی نشسته بود. بی‌دلیل گاز اشک می‌زدند واقعاً حتی جایی که کسی نایستاده بود می‌زدند. حال مردم بد شده بود. سر کانال فردیس آمدیم شروع کردیم به شعار دادن که با شلیک مستقیم روبه‌رو شدیم. آنها تیر جنگی می‌زدند مقداری به عقب کشیدیم با بچه‌ها صحبت کردیم که چه بکنیم؟ چون شبهای قبل این‌طوری نبود و آمادگی مقابله با تیر جنگی را نداشتیم.

ما فقط چند تا کوکتل با خودمون برده بودیم که زدیم توشون، که عقب‌کشیدن و لباس شخصیهای کنار خیابان هم بلند شدن و به نیروهای انتظامی پیوستن.

وقتی مردم عقب‌نشینی رو دیدن شروع به سوت زدن کردند. در هر صورت از این‌که از ما می‌ترسیدن صفا کردیم.

 

گزارش کانون شورشی از بجنورد - مهر ۱۴۰۱

امروز در بجنورد اساسی شورش بپا کردیم. تمام بنرهای رژیم رو آتیش زدیم و چیزی در بجنورد به اسم نماد ظلم باقی نمونده.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/57e58f29-c4b0-45e0-9d34-b515c36024f9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات