728 x 90

هدر ناوئرت به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل معرفی شد

هدر ناوئرت
هدر ناوئرت

هدر نائورت، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا به‌عنوان سفیر این کشور در سازمان ملل ‌متحد و جایگزین نیکی هیلی معرفی شد.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه ۱۶آذر هدر ناوئرت را به‌عنوان سفیر جدید این کشور در سازمان ملل ‌متحد معرفی کرد.

 

دونالد ترامپ هنگام معرفی هدر ناوئرت در کاخ سفید او را بسیار با استعداد و بسیار باهوش توصیف کرد و گفت: فکر می‌کنم همه به او احترام خواهند گذاشت.

 

دونالد ترامپ در توئیتی نوشت: خوشوقتم که اعلام کنم که هدر نوئرت، سخنگوی وزارت‌خارجه ایالات متحده، نامزد خدمت کردن به‌عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل خواهد بود. مایلم به هدر تبریک بگویم و از سفیر نیکی هیلی به‌خاطر خدمت عالی‌اش به کشور مان قدردانی کنم.

 

هدر ناوئرت ۴۸ساله تا پیش از آن که به سمت سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب شود، پیشینه هیچ پست دولتی‌ای نداشت و خبرنگار فاکس‌ نیوز بود. سنای آمریکا باید انتصاب سفیر دائم این کشور در سازمان ملل را تأیید کند.

 

نیکی هیلی روز ۱۷مهر از استعفای خود خبر داد. و در یک کنفرانس مطبوعاتی با دونالد ترامپ شرکت کرد. دونالد ترامپ با استعفای وی موافق کرد و گفت:‌ امیدوارم نیکی هیلی در آینده در یک پست دیگری به کابینه برگردد.

نیکی هیلی گفت: ما سالهای پرتلاطمی داشتیم. من در انتخابات آینده هم پشت رئیس‌جمهور خواهم بود و در کمپین شرکت می‌کنم. هیچ دلیل شخصی وجود ندارد و زمانی بوده که باید استعفا بدهم. حقیقت این است که این رئیس‌جمهور باید قویترین را برای ادامه جنگش داشته باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d42ae3ac-bba3-4cd5-99c7-74e6902498f9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات