728 x 90

هدر نائرت: وجود اقدامات تروریستی و بد رژیم ایران در منطقه

هدر نائرت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا
هدر نائرت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا

سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا به سابقه اقدامات تروریستی و بد رژیم ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: «رژیم ایران مسئول اقدامات بد بسیاری در سراسر جهان است ما شاهد این مسأله هستیم که این رژیم تسلیحات، پول و دیگر امکانات در اختیار حزب‌الله قرار می‌دهد که در سوریه عمل می‌کند. هدر نائرت که روز جمعه 21اردیبهشت با تلویزیون سی.ان.ان مصاحبه می‌کرد افزود: ما شاهد این مسأله هستیم که سپاه پاسداران در خارج از سوریه دست به‌عمل می‌زند. از طرفی رژیم ایران به حمایت از رژیم بشار اسد ادامه می‌دهد. من باید به شما یادآوری کنم که این رژیم چند وقت قبل بسیاری از شهروندان غیرنظامی بیگناه را با گاز سمی مورد حمله قرار داده و به‌قتل رساند و اینکار را نه یکبار بلکه بارها انجام داده است. لذا باید نگاه کرد و دید این اقدامات بد از کجا سرچشمه می‌گیرد، این اقدامات از جانب رژیم ایران است و نه از جانب کشورهای دیگر.»

سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا افزود: « ما شاهد رفتار و رویکرد خصمانه آنها طی سالیان بسیاری بوده‌ایم و هیچکس این مسأله را بهتر از افراد ما در وزارت‌خارجه نمی‌داند هنگامی که در گذشته در دهه 1970افراد بسیاری از ما را برای مدت زیادی گروگان گرفته بودند».

وی افزود: «سابقه و تاریخ طولانی از اقدامات تروریستی و بد از جانب رژیم ایران وجود داشته است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31719063-da58-4d1a-a128-d3ee95158629"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات