728 x 90

نیکی هیلی: کشورهای منطقه می‌گویند رژیم ایران خطرناک است

نیکی هیلی سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل
نیکی هیلی سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل

نیکی هیلی سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل روز سه‌شنبه ۲۸مرداد در سخنانی از آگاهی کشورهای عربی از خطرات رژیم ایران خبر داد.
وی که در جریان یک جلسه‌ مجازی برگزار شده توسط اتحاد علیه ایران هسته‌یی با موضوع انقضای تحریم تسلیحاتی رژیم ایران در ماه اکتبر سخن می‌گفت افزود: «حالا کشورهای عرب، که از تهدید ایران و معنای آن آگاه هستند و این منطقه منطقهٔ آنها است، متحد ما هستند. آنها دارند به دنیا می‌گویند که ایران خطرناک است. آنها دارند به دنیا می‌گویند که ایران دارد این گروه‌های نیابتی را تأمین مالی می‌کند. آنها دارند به دنیا می‌گویند که نمی‌خواهند این تحریم تسلیحاتی لغو شود. آنها می‌خواهند مطمئن شوند که ما تحریم تسلیحاتی ایران را تمدید می‌کنیم... و اگر چنین نشد، تحریم‌هایی را علیه ایران وضع می‌کنیم».
وی در ادامه سخنانش اضافه کرد: «ما نمی‌توانیم نسبت به آن چه ایران می‌کوشد انجام دهد، بی‌اعتنا باشیم.»

خاطر نشان می‌شود که اتحاد علیه ایران هسته‌ای؛ روز سه‌شنبه ۲۸مرداد جلسه‌یی مجازی را با هدف بررسی انقضای تحریم تسلیحاتی رژیم ایران برگزار کرد. در این جلسه برایان هوک، نماینده سابق وزارت‌خارجه آمریکا در امور ایران، نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد، نورمن رول، کارشناس اطلاعات و امنیت حضور داشتند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe90f314-599d-45ed-90e8-e8b4d156a650"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات