728 x 90

نیویورک تایمز: در ایران با وجود مسدود کردن اینترنت، فناوری به خشم مردم سوخت رسانده است

قیام سراسری ایران شهریور ۱۴۰۱
قیام سراسری ایران شهریور ۱۴۰۱

نیویورک تایمز روز پنجشنبه ۷مهرماه در مطلبی درباره تلاشهای رژیم آخوندی برای سرکوب قیام مردم با مسدود کردن اینترنت نوشت: با وجود تلاش‌های ایران برای مسدود کردن اینترنت، فناوری به خشم مردم سوخت رسانده است.

در دنیای فیزیکی، رهبران مستبد ایران به هیچکس پاسخگو نیستند.
ایرانی‌ها به‌صورت آنلاین در جهانی درگیر می‌شوند که خواسته حاکمان در ایران نیست. در اینترنت، ایرانیها اغلب توانسته‌اند این محدودیتها را از بین ببرند. آنها می‌توانند ویدیوهای فاش شده از شرایط وحشتناک زندانهای ایران را تماشا کنند.

نیویورک تایمز افزود: آنها می‌توانند تصاویر فساد از زندگی فرزندان مقامهای ارشد رژیم که در خارج کشور هستند را در حالیکه فروپاشی اقتصاد در داخل کشور غوغا می‌کند را بررسی کنند و در مورد نقض حقوق‌بشر بخوانند، سیاستمداران را با سؤالاتی در توئیتر مورد هجوم قرار بدهند و عالی‌ترین آنها را مورد تمسخر قرار دهند.
طبق نظرسنجی امسال یک گروه وابسته به دولت، نزدیک به ۸۰درصد ایرانیان از نوعی از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. حتی بسیاری از مقامات دولتی در توئیتر حضور دارند، با وجود این‌که در ایران ممنوع است، اما به‌طور ضمنی به دسترسی آن اذعان دارند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/113c6c9e-d62e-40d6-b5d6-2c779cb56ed5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات