728 x 90

نیویورک تایمز: استمرار اعتصابها در ایران نشان‌دهنده قدرت ماندگاری اعتراضها برای پایان دادن به رژیم ایران است

اعتصاب  بازاریان
اعتصاب بازاریان

نیویورک تایمز، روز سه‌شنبه ۱۵آذر در گزارشی از اعتصابها در سراسر ایران نوشت: با ادامه اعتصابها، مغازه‌ها در سراسر ایران به شهرهای ارواح منتهی می‌شود.

نیویورک تایمز نوشت: فعالان می‌گویند این مرحله بعدی قیامی است که در شهریورماه پس از مرگ مهسا امینی ۲۲ساله در بازداشت پلیس گشت ارشاد آغاز شد. کسب‌وکارها، مغازه‌ها و بازارهای سنتی در بیش از ۵۰شهر در سراسر ایران برای دومین روز در روز سه‌شنبه در یکی از بزرگ‌ترین اعتصاب‌های عمومی در دهه‌های اخیر تعطیل شدند که نشان‌دهنده قدرت ماندگاری اعتراضها برای پایان دادن به حکومت روحانیت در ایران است.

سالار صاحب رستورانی در اصفهان گفت که از بسته شدن رستورانش به مدت سه روز ضرر مالی قابل توجهی متحمل خواهد شد، اما ارزشش را دارد. او گفت کارمندانش که برای زنده ماندن به حقوق خود نیاز داشتند نیز از تحریم حمایت کردند.

احمد، راننده تاکسی ۶۰ساله که در اعتصاب شرکت داشت، در پیامی از تهران گفت: «همه ما باید فداکاری کنیم. «جوانان برای این انقلاب خون و جان خود را داده‌اند. این حداقلی است که انجام می‌دهم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6003e490-b3c9-4853-97fb-bc637aa02ef3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات