728 x 90

نیوزمکس: هشدار در مورد آینده برجام در صورت به قدرت رسیدن جمهوریخواهان

گرند هتل وین محل مذاکرات قدرتهای جهانی بر سر برجام
گرند هتل وین محل مذاکرات قدرتهای جهانی بر سر برجام

نیوزمکس در توئیتی درباره مذاکرات با رژیم ایران و آینده برجام نوشت: «هشدار در مورد آینده برجام در صورت به قدرت رسیدن جمهوریخواهان».

در توئیت نیوزمکس در روز ۱۳آبان آمده است:

«به گزارش واشنگتن فری بیکن، قانونگذاران جمهوریخواه هشدار می‌دهند که در صورت بازپس‌گیری کنترل کنگره توسط جمهوریخواهان، هر گونه توافق هسته‌یی بین دولت بایدن و ایران کنار گذاشته خواهد شد.»

 

ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، روز چهارشنبه ۱۳آبان در واکنش به اظهارات معاون وزیر امور خارجه رژیم آخوندی در خصوص از سرگیری مذاکرات احیای توافق هسته‌یی موسوم به برجام در هفته‌های آینده، ابراز امیدواری کرد که این رژیم با حسن‌نیت به این مذاکرات بازگردد و آماده رایزنی باشد.


سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در کنفرانس خبری خود در آمریکا تأکید کرد، دور هفتم در روز دوشنبه ۸آذر از سر گرفته خواهد شد و رابرت مالی، ریاست هیأت آمریکایی را در این مذاکرات به عهده خواهد داشت.
ند پرایس در ادامه اظهار داشت، ما کاملاً واضح گفته‌ایم که مذاکرات اگر قرار است به نتیجه برسد، اگر می‌خواهیم مسایل باقیمانده مورد اختلاف را ببندیم، این مذاکرات باید دقیقاً از جایی شروع شود که دور ششم مذاکرات متوقف شد.

 

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفتگو با آسوشیتدپرس گفت: تلاش برای نظارت بر برنامه هسته‌یی ایران مانند پرواز در میان ابرهای متراکم است و این وضعیت نمی‌تواند برای مدت طولانی‌تری ادامه یابد.

مدیرکل آژانس روز سه‌شنبه ۱۱آبان گفته است ما انگار که در میان ابرها در پرواز هستیم: «این پرواز را فعلاً ادامه می‌دهیم اما نه برای مدت طولانی».

گروسی گفت: این موضوع به هر ترتیبی باید حل شود، وگرنه وارد قلمرویی نامشخص خواهیم شد که امیدوارم چنین وضعیتی پیش نیاید.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f75f2181-ea61-459c-b989-75f9ac71f55d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات