728 x 90

نگرانی یک عضو سابق مجلس ارتجاع نسبت به تکرار قیام دی ماه

عماد افروغ
عماد افروغ

عماد افروغ عضو سابق مجلس ارتجاع نسبت به تکرار قیام مردم ایران در دیماه ابراز نگرانی کرد و گفت:‌ هر چند اعتراضات دی‌ماه در چند روز به پایان رسید، اما نگرانی از این‌که دوباره این زخم سر باز کند، بین بسیاری از مسئولان وجود دارد.

وی که با رویداد 24مصاحبه می‌کرد اعتراف کرد: امروز مقوله‌ای به نام شکاف طبقاتی و شکاف درآمدی داریم. متأسفانه ما در خصوص عدالت اجتماعی و اخلاق پرونده خوبی نداریم. نگاه کنیم که شاخصهای اقتصادی چه می‌گویند؟ شکاف‌های درآمدی، رانت‌ها‌ و حقوق‌های نجومی چه می‌گویند؟ دنیا اصلاً این موارد را قبول نمی‌کند و نمی‌پذیرد.

وی به تنفر مردم از هر دو باند رژیم اعتراف کرد و گفت: در نظرسنجی اخیر از مردم سؤال شده که چند درصدتان به اصلاح‌طلبان و چند درصدتان به اصول‌گرایان گرایش دارید؟ 14.7درصد به اصلاح‌طلبان و 11.1درصد اصول‌گرایان گرایش نشان داده‌اند، یعنی روی‌هم‌رفته 25.8درصد. بر این اساس، بیش از 74درصد نه اصول‌گرا و نه اصلاح‌طلب هستند.  می‌توان با این آمار گفت، منابع کشور بین دو گروه می‌چرخد که معرف و نمایانگر جامعه نیستند. در این شرایط مشخص است که اعتراض می‌کنند و حق هم دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d2eda3b8-5e15-4aa0-ba7d-d37fbebe89df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات