728 x 90

نگرانی خامنه‌ای از پیامدهای اجتماعی و امنیتی وضعیت وخیم اقتصادی

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای امروز دوشنبه در آستانه روز جهانی کارگر به اوضاع خراب اقتصادی و  آنچه «تبعات اجتماعی، امنیتی و اخلاقی ناشی از بیکاری» می‌نامید اعتراف کرد  و تقصیر انهدام تولید داخلی را به گردن مردم انداخت. ولی‌فقیه ارتجاع گفت:‌  «متأسفانه عده‌یی در داخل، حمایت از کالای ایرانی را یا باور نمی‌کنند و یا به آن عمل نمی‌کنند. چرا عده‌یی بر خرید کالای خارجی اصرار دارند، این چه بدفهمی و مرضی است؟ همه دستگاههای دولتی و همچنین همه مردم باید تصمیم بگیرند که از کالای ایرانی استفاده کنند».

وی برای پرده‌پوشی نقش سپاه پاسداران و ارگانهای تحت‌امر خود در قاچاق و واردات بی‌رویه کالاهای خارجی گفت:‌ «شکایت و گله بسیاری از تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران و کارگران همین دو موضوع است که دولت، باید با این مقوله مقابله کند»

خامنه‌ای در ادامه این سخنان به انزوای منطقه‌یی و بین‌المللی اذعان کرد و گفت:

«یکی از شیوه‌های آمريکا برای مقابله با نظام تحریک برخی دولتهای کم فهم منطقه و ایجاد اختلاف و درگیری در درون منطقه است.  آمریکایی‌ها تلاش دارند تا با تحریک سعودیها و برخی کشورهای منطقه، آنها را در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند اما اگر آنها عقل داشته باشند نباید فریب آمريکا را بخورند».

خامنه‌ای با نگرانی از عواقب تحریمهای اقتصادی گفت: «آنها اکنون تمرکز خود را بر جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی گذاشتهاند و اتاق جنگ اقتصادی با نظام جمهوری اسلامی، وزارت خزانه‌داری آمريکا است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/356fb2c4-a852-4721-ad8c-6a70122dc660"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات