728 x 90

نگرانی تاج‌زاده از براندازی نظام

تاج زاده
تاج زاده

تاج‌زاده مهره سیلی‌خورده باند خاتمی و روحانی و معاون وزیر کشور سابق رژیم، نیز مانند موحدی کرمانی از له شدن دیکتاتوری آخوندی در برابر خشم و انزجار مردم به جان آمده ابراز وحشت کرد و گفت: حکومت نباید در ایران تضعیف بشود! چون اگر تضعیف شود هرج و مرج می‌شود!

وی در کلیپی که روی شبکه‌های اجتماعی گذشته شده است در عین حال اعتراف کرد که «راه‌حل مسالمت‌آمیز امکان ندارد» و « هر حرکتی برای تغییر جمهوری اسلامی بدون استثناء با خشونت همراه خواهد شد».

تاجزاده گفت: حکومت نباید در ایران تضعیف بشود، تضعیف بشود یا هرج و مرج است یا تجزیه است یا جنگ است یا گرفتاریهای دیگر است... توی ایران دوستان امروز هر حرکتی برای تغییر جمهوری اسلامی بدون استثناء با خشونت همراه خواهد شد. تردید توی این نکن، کسانی که نرم‌ترین جریانی که معتقد بود که جمهوری اسلامی را می‌تواند، بدون خشونت تغییر دهد کدام جریان بود؟ کسانی گفتند ما رفراندم چیز کنیم، درخواست کنیم خود جمهوری اسلامی رفراندوم بگذارد دیگه، گفتم رفراندوم راه مسالمت‌آمیز تغییر جمهوری اسلامی. من یک نواری پر کردم و در نقدش دادم و من ثابت کردم که اصلاً این امکان ندارد...

 

نگرانی از براندازان

تاج‌زاده گفت:‌ هیچ جریانی در حال حاضر به اندازه براندازان ایدئولوژیک نیست. برای این‌که شعار اصلی‌شان این است که حکومت برود، آخوندها بروند، روحانیت برود، جمهوری اسلامی برود. به هر قیمت.

 

تاریخ مصرف اصلاح‌طلبان به‌سر رسیده است

تاجزاده در اواخر خرداد ۹۷ نیز در کلیپی که در فضای مجازی منتشر شد گفت:‌

«اصلاحاتی که برای جامعه ما صورت گرفته دیگر امروز پاسخ‌گو نیست»!

این حرف کشف جدیدی نیست. این روزها هم اصلاح‌طلبان قلابی و هم به‌اصطلاح اصول‌گرایان معترفند که هم تاریخ مصرف خودشان و هم تاریخ مصرف باند رقیب به‌سر رسیده است.

حسین کنعانی مقدم از باند خامنه‌ای ۴خرداد ۹۷ می‌گوید: اگر قرار باشد بگوییم تاریخ مصرف اصول‌گرایان تمام شده یا تاریخ مصرف اصلاح طلبان، به‌نظر می‌رسد که اول تاریخ مصرف اصلاح‌طلبها تمام شده است.... اصلاحات و جریان اصول‌گرا به‌عنوان جریانی که به‌دنبال حفظ وضعیت موجود است، هر دو دچار چالش شده‌اند»

 

احتمال حذف یکی از دو باند حکومتی

تاج‌زاده در اواخر فروردین ۹۷ هم نوشت: «نقطه‌عطف حذف یکی از دو دولت نزدیک می‌شویم. یا دولت پنهان از مستوری دست می‌کشد و با کنار زدن دولت قانونی ارکان حکومت را کامل در دست می‌گیرد یا مجبور به عقب‌نشینی از قلمروهای مختلف به‌ویژه در عرصه اقتصاد و سیاست خارجی می‌شود. اجازه ندهیم جامعه مدنی از حزب پادگانی شکست بخورد».

 

مطالب مرتبط

تلاش برای سرپا کردن جنازه اصلاحات

آینده نظام چه می‌شود؟!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ac026ab-a076-4fe9-800b-dcc97fce515a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات