728 x 90

نویسنده الجزایری: مریم رجوی در مقابل فاشیسم مذهبی مثل شیر ایستاده است

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

نوره طاع الله ـ ادیب و نویسنده (الجزایری) طی مقاله‌یی که در سایت الحوار المتمدن درج شده از جمله نوشت: مریم رجوی در شجاعت از بسیاری مردان گوی سبقت ربوده و شجاعت شیر صفتی شایسته برای او است.

زنی که می‌رزمد... جهاد می‌کند... مبارزه می‌کند و با تمام جرأت و شهامت در مقابل ظلم و ظالم و رژیم فاشیستی ایران قد برافراشته است.

وقتی که می‌گوییم مریم رجوی شجاعت دارد به این دلیل است که از هیچ چیز بیم و باکی به خود راه نمی‌دهد بلکه (دشمنان) از او می‌ترسند. تا دنیا باقیست سلامت و شجاعت قرین تو باد ای بانوی رزمنده، زیرا کسانی‌که در پشت سرت قرار دارند از شجاعت تو شجاعت می‌گیرند و با شجاعتت این مسیر را به پایان می‌رسانند تا آنگاه که ظالمان تسلیم شده و به نقطه بدون بازگشت برسند.

 

نویسنده الجزایری نوره طاع الله در ادامه می‌نویسد:

آزادی به مجاهدانی که صرفاً مجاهدت می‌کنند پاسخ مثبت نمی‌دهد بلکه باید دید چه میزان مجاهدت نموده و چه چیز را در طبق اخلاص می‌گذارند و مجاهدت آنها چه دستاوردی داشته و آنها برای به‌دست آوردن آزادی و پیروزی چه چیز ارزانی میدارند... از اینروست که می‌گوییم مریم رجوی سمبل بخشش و فداکاری.... و سمبل شجاعت و قدرت است.

 

او کسی است که زندگی خود را وقف آزادی و دفاع از حق و محقق شدن عدالت برای زنان نموده است، و درسی را به ما آموخت که پیش از این میلیونها نفر از وی آموخته بودند و گوشها را به شنیدن صدا و ندایش شنوا نموده و بدون توجه به قومیت و جنسیت و سن و سال و وابستگی و مذهب همه را به اتحاد فراخوانده بود.

 

آری آزادی آن چیزی است که مورد توجه همه ما زنان و مردان و کودکان و پیر و جوان و همه خلقها بر روی این کره خاکی است... و کسی که برای کسب حقوق و خواسته‌های ما تلاش نموده و از ما دفاع می‌کند و ما انسانهای منفرد را با قدرت گردهم می‌آورد رهبر ماست و ما سربازانی در پشت سر او هستیم و آماده‌ایم که به آرزو و هدفی واحد دست‌یابیم و خانم مریم رجوی به این وظیفه به اتم وجه و با التزام کامل و اعتماد و تجربه همت گمارده است.

 

کسی که به خود صفت شجاعت اطلاق بنماید الزاماً شجاع نیست و شجاعتی بسان شیر شایسته همه افراد نمی‌باشد. بلکه بسیار اندک افرادی هستند که از این ویژگی برخوردارند. البته در دوران ما این تنها مریم رجوی نیست که هم‌چون شیر می‌تازد بلکه او سازمانی از شیران دارد که گردهم آمده و به شجاعت و قدرت شیر متمایز می‌باشند.

وقتی که می‌گوییم مریم رجوی شجاعت دارد به این دلیل است که از هیچ چیز بیم و باکی به خود راه نمی‌دهد بلکه (دشمنان) از او می‌ترسند و وقتی سازمان مجاهدی خلق را هم‌چون شیر توصیف می‌کنیم به‌دلیل این است که سراسر شجاعت و قدرت می‌باشد.

 

تا دنیا باقیست سلامت و شجاعت قرین تو باد ای بانوی رزمنده زیرا کسانی‌که در پشت سرت قرار دارند از شجاعت تو شجاعت می‌گیرند و با شجاعتت این مسیر را به پایان می‌رسانند تا آنگاه که ظالمان تسلیم شده و به نقطه بدون بازگشت برسند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a84f10f3-3862-4c74-837c-679e7f29a986"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات