728 x 90

نوید افکاری قهرمان ملی کشتی توسط قضاییه جلادان اعدام شد + فیلم

دژخیمان خامنه‌ای صبح امروز شنبه ۲۲شهریور۹۹ نوید افکاری قهرمان ملی کشتی را به‌خاطر شرکت در قیام مردم شیراز و به‌رغم تمامی فراخوانهای داخلی و بین‌المللی با شقاوت و وحشی‌گری تمام اعدام کردند.

خانم مریم رجوی اعلام کرد: ضحاک مار بدوش ولایت فقیه در جنایت دیگری نوید افکاری را سر بدار کرد مردم ایران به‌ویژه جوانان غیرتمند در مقابل اعدام وحشیانه فرزند دلیر مردم شیراز سکوت نمی‌کنند و در همبستگی با مردم قهرمان فارس در اعتراض به خون به ناحق ریخته شده نویدبه‌پامی‌خیزند.

فاشیسم دینی حاکم بر ایران که یک روز بدون سرکوب و اعدام و شکنجه دوام نمی‌آورد، با ریختن خون فرزندان دلیر مردم ایران مانند نوید می خواهد خود را در برابر قیام مردم ایران حفظ کند اما شهادت نوید شعله‌های قیام مردم ایران را فروزانتر می‌کند و حکومت آخوندها را برای همیشه به گور می‌سپارد

شورای امنیت ملل متحد و کشورهای عضو، شورای حقوق‌بشر و کمیسر حقوق‌بشر، اتحادیه اروپا و عموم مراجع مدافع حقوق‌بشر باید به اقدامات مؤثر و عملی علیه رژیم ایران به‌خاطر اعدام نوید و ۱۲۰هزار اعدام سیاسی دیگر دست بزنند. سکوت و بی‌عملی چراغ سبز برای ادامه جنایت و به‌مثابه همدستی است.

طی روزهای اخیر شمار کثیری از نامداران ورزش جهان و نهادهای بین‌المللی ورزش، هم‌چون کمیتهٴ بین‌المللی المپیک، فیفا - فدراسیون بین‌المللی فوتبال، اتحادیه جهانی کشتی خواهان لغو حکم اعدام نوید افکاری شده بودند.

آلکساندر مدوید برندهٔ ده مدال طلای جهان و المپیک خواستار لغو حکم اعدام نوید افکاری شده بود

دانیل اسکوفیلد، معاون اتحادیه راگبی در انگلستان در تلگراف نوشته بود. اعدام نوید افکاری کمیته بین‌المللی المپیک را در برابر آزمایشی جدی قرار داده است. اعدام او باید همراه با اخراج رژیم ایران از المپیک باشد.

بیشتر بدانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db03de48-ddf1-42a3-9737-3bde04634931"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات