728 x 90

نوروزی نماینده مجلس: می‌گویند مجاهدین دارند دعوت به تظاهرات می‌کنند

اصفهان - چهارراه مشیر درگیری با ماموران ۱۱مرداد ۹۷
اصفهان - چهارراه مشیر درگیری با ماموران ۱۱مرداد ۹۷

در جلسه امروز مجلس ارتجاع ۱۷مرداد۹۷ و هنگام بررسی استیضاح علی ربیعی، وزیر کار آخوند روحانی که به برکناری وی منجر شد برخی از به‌اصطلاح نمایندگان اعترافات قابل توجهی کردند:

 

سرمایه‌های ایران در دست آقاها و آقازاده‌ها

آخوند حسن نوروزی به‌اصطلاح نماینده استیضاح کننده در مورد اختلاس و چپاول کارگزاران حکومت از جمله علی ربیعی، وزیر کار و خانواده‌اش گفت: «به من اینجوری نوشتند پسر حضرتعالی با پسر آقای تقی‌زاده معاونتان، در دبی شرکت دارند آیا واقعاً درسته یا نه؟ رابطش، آقای عبدالناصر موسوی الجزایری است. آیا صحیح هست شما که اینهمه شرکتهای شستها، هولدینگ ها، پتروشیمی‌ها زیر نظرتان هست، فرزند حضرت عالی با معاون‌تان با رابط آقای عبدالناصر موسوی الجزایری با هم شرکت داشته باشند؟».

 

دعوت به سکوت در وحشت از نفوذ و نقش مجاهدین

آخوند نوروزی در جای دیگری از اعترافاتش با ابراز وحشت از مجاهدین گفت: «یکی از مسائلی که من می‌خواهم عرض بکنم بعضی‌ها می‌گویند که منافقین دارند دعوت می‌کنند به تظاهرات و غیره، خب منافقین دعوت به تظاهرات می‌کنند، بیجا دعوت می‌کنند... من جز اولین فرماندهان کمیته انقلاب اسلامی بودم، من جز زندانیان زمان طاغوت هستم، دهسال هم اسیر بودم، تا آخرین قطره خون می‌ایستیم با آنها می‌جنگیم، ولی این بیانگر این نیست که ما مشکلات را در مملکت نبینیم... خیلی از شهرستانها شاید شلوغ شده باشه اما رباط کریم شلوغ نیست به‌خاطر این‌که من ایستادم دارم دفاع می‌کنم.

 

پتروشیمی را فروختی و صادر کردی ولی دلار را برنگرداندی

آخوند نوروزی در ادامه به بخش دیگری از رانت‌خواری و چپاول ایادی رژیم ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: «بعضی‌ها می‌گویند در این شرایط در بحث دلار و ارز و اینها، شما چرا وزیر تعاون و کار را دارید استیضاح می‌کنید؟ من می‌خواهم بگم اصلاً وزیر تعاون و کار مقصرند چون پتروشیمی با شماست، شما پتروشیمی را فروختی صادر کردی دلار را بر نگرداندی، بازار چقدر شما برگردانید؟ پتروشیمی را برگرداندی به بازار تزریق کرده، جناب آقای ربیعی این را بفرمائید... »

 

دوازده‌هزار میلیشیای مجاهد در میدان توپخانه رژه رفتند

علی ربیعی در جلسه استیضاح با نگرانی از مجاهدین گفت:‌

من ۴۰سال خدمت کردم در این ۴۰سال بحرانهای زیادی دیدم. یادم است یک روز در تهران ۱۲۰۰۰نفر میلیشیا در توپخانه رژه می‌رفتند. در هر شهری۱۰۰۰تا میلیشیا رژه رفتند... ما امروز داریم اعتمادمان رو تو جامعه از دست می‌دهیم نقاط اتصال مون رو داریم تو جامعه از دست می‌دهیم.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd8e7f11-1310-4066-bb40-c0e3b2113ebe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات