728 x 90

یک نمونه تروریسم ناب آخوندی!

سخن روز
سخن روز

در روزهای اخیر و در بحبوحه تشتت و درهم ریختگی رژیم و به‌دنبال یک دعوای درونی رژیم، هویت پاسدار «غفور درجزی» از سرکردگان جنایتکار نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران فاش شد.

این پاسدار آدمکش که در حال حاضر با نام جعلی «مصطفی مدبر» مدیر عامل باشگاه ورزشی «سایپا» می‌باشد، همان تروریستی است که با نام «امیر منصور بزرگیان» فرماندهی عملیات ترور «محمد حسین نقدی» نماینده شورای ملی مقاومت ایران در رم را در ۲۵اسفند سال ۱۳۷۱ به عهده داشت و آن جنایت تحت فرماندهی وی انجام شد.

این پاسدار جنایتکار، در آغاز حاکمیت خمینی در قرارگاه موسوم به رمضان در کرمانشاه بود و رابط این قرارگاه با وزارت اطلاعات آخوندها بود.

این جنایتکار همان تروریستی است که در قتل قاسملو در اتریش نیز شرکت داشته است.

 

   ترور محمدحسین نقدی   

دکتر سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت که پرونده ترور شهید محمد حسین نقدی را دنبال می‌کرد، اخیراً گوشه‌یی از سوابق این تروریست جنایتکار را اعلام کرد.

دکتر زاهدی در مورد چگونگی برملا شدن هویت واقعی پاسدار جنایتکار غفور درجزی به‌عنوان کسی که در ترورهای متعددی دست داشته، گفت: «محمدحسین نقدی در مارس ۱۹۹۵ در رم ترور شد. دادگاه جنایی ایتالیا از سال ۲۰۰۵تا۲۰۰۸به آن جنایت رسیدگی کرد و دو حکم در آن دوره درباره جنایت مزبور صادر کرد و اعلام نمود که از نظر پلیس ایتالیا تردیدی در این مورد نیست که رژیم حاکم بر ایران مسئول این جنایت بوده‌ اما در تشخیص هویت شخص قاتل ابهام داشتند؛ تا نهایتاً در جریان جنگ و دعوای باندی درون حاکمیت، اخیراً روشن شد قاتلی که پلیس ایتالیا به‌دنبال وی می‌گشت، همین امیرمنصور بزرگیان است که اینک در سمت مدیر عامل باشگاه ورزشی سایپا با نام جعلی «مصطفی مدبر» خود را پنهان کرده است.

در همان زمان شورای ملی مقاومت نیز به جعلی بودن اسم «بزرگیان» و اسم حقیقی وی یعنی «غفور درجزی» اهل اردبیل و عضو سپاه پاسداران اشراف داشت و این‌که وی مسئول حراست رادیو تلویزیون رژیم بود اما آدرس و سایر اطلاعات وی روشن نشد و حتی پلیس ایتالیا نیز به نتیجه قطعی نرسید و با این‌که قضاییه ایتالیا ضمن اعلام این‌که قتل توسط حکومت ایران انجام شده اما از آنجا که شخص قاتل مشخص نبود، پرونده آن جنایت نهایتاً نافرجام ماند.

این جنایتکار در ترورهای دیگری هم دست داشت از جمله قتل قاسملو.

این جنایتکار در همان ترور با شخص دیگری به اسم حمید ابوطالبی همکاری داشت که بعدها روحانی وی را به سمت سفیر رژیم در سازمان ملل منصوب کرد، اما با مخالفت دولت آمریکا (به‌علت سوابق تروریستی وی) سفارت وی منتفی شد.

روزنامه دیلی‌تلگراف چاپ انگلستان همان زمان مطالب مستندی درباره این تروریست دوم یعنی«حمید ابوطالبی» منتشر کرد که به روشن شدن افکار عمومی در مورد سابقه‌یین جنایتکاران کمک کرد.

 

ترور قاسملو و همراهانش

در جریان قتل عبدالرحمن قاسملو و دو نفر همراه وی، یک تیم از تهران اعزام شد که توسط شخص رفسنجانی توجیه شده بود و مرکب بود از محمدجعفر صحراروری و مصطفی مصطفوی با اسم مستعار اجودی که مدتی پیش مرد و غفور درجزی که هنگام مذاکره با قاسملو او را به‌قتل رساندند. این تیم تروریستی تمام کارهایش را برای فرار به تهران، پس از اجرای ترور انجام داده بود اما به‌علت کمانه کردن یک گلوله خودشان و زخمی شدن صحرارودی، تنها همان «اجودی» موفق به فرار شد و صحرارودی و غفور درجزی که مراقبت از صحرارودی را به عهده داشت، در سفارت رژیم در وین به دام پلیس اتریش افتادند اما در جریان فعل‌ و انفعال‌های سیاست مماشات و... نهایتاً آخوندها توانستند با تکیه به سیاست مماشات، غفور درجزی را در یک تابوت و به‌عنوان یک جنازه از سفارت خارج کرده و به تهران برگرداندند و صحرارودی را نیز در همان دستگاه مماشات به تهران برگرداندند.

 

یک تروریست در مناصب رسمی

اکنون امید است که این دو نفر (حمیدابوطالبی و غفور درجزی) که هم‌اینک نیز در دستگاه حکومتی آخوندها دارای مشاغل رسمی در هیات حاکمه رژیم هستند، به قضاییه اتریش مسترد شده و مورد محاکمه قرار گیرند.

این تروریست جنایتکار(غفور درجزی) در جریان سفر موگرینی به تهران مسئول تشریفات بخشی از مراسم بود که در عکس‌ها و فیلم‌های خبری آن مراسم در کنار موگرینی نیز دیده می‌شود.

«غفور درجزی» هم‌اکنون یکی از بزرگ‌ترین مقاطعه‌کاران پروژه‌های ورزشی کشور است، از جمله پروژه عظیم مجموعه ورزشی نقش جهان در اصفهان هم به همین جنایتکار تعلق دارد و اساساً بخش بزرگی از مقاطعه‌های ورزشی کشور در تیول این شخص یعنی در تیول سپاه تروریستی پاسداران است که به‌صورت همه‌جانبه دست‌اندرکار چپاول ثروتهای ملی مردم ایران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f35547f1-43e8-4bfc-b35d-c8b947bdef68"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات