728 x 90

نمایندگان کنگره آمریکا گای رشنتالر، برایان استیل و کارلوس گیمنز: چرا بدنبال مماشات با بزرگترین دولت حامی ترور در جهان هستند؟

نمایندگان کنگره آمریکا - کارلوس گیمنز - گای رشنتالر -  برایان استیل
نمایندگان کنگره آمریکا - کارلوس گیمنز - گای رشنتالر - برایان استیل

سه تن از نمایندگان کنگره آمریکا در پیامهایی در توییتر خود مذاکره و مماشات با رژیم ایران را محکوم کردند و از بایدن رئیس جمهور آمریکا خواستند تحریمهای رژیم ایران را لغو نکند.

توئیت نماینده جمهوریخواه گای رشنتالر –نماینده پنسیلوانیا روز چهارشنبه ۶ اسفند:

رژیم ایران مسئول مرگ خدمه نظامی آمریکایی است. بنابراین چرا دمکراتها این‌قدر سریع به‌دنبال دلجویی و مماشات با بزرگترین دولت حامی ترور در جهان هستند؟ دولت بایدن اجازه می‌دهد رژیم ایران روی همه ما پا بگذارد - درست مثل سالهای اوباما.

توئیت برایان استیل – نماینده کنگره از ایالت ویسکانسین ۵اسفند:

دولت اوباما با رژیم ایران از یک موضع ضعف مذاکره کرد. من نگران این هستم که دولت بایدن در ایستادگی مقابل رژیم ایران شکست بخورد.

توئیت کارلوس گیمنز نماینده کنگره ۵ اسفند:

مماشات منجر به تغییر نمی‌شود. حق با مارک دوبوویتز است. جهان توان پرداخت بهای این را ندارد که آمریکا چشم خود را به روی تجاوزهای رژیم ایران ببندد. امتیازات و کمک اقتصادی به رژیم ایران، تنها به پشتوانه مالیات‌دهندگان آمریکایی، فقط موضع ما را ضعیف می‌کند. ما به یک استراتژی مشخص و جسورانه نیاز داریم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/338679f9-469b-4417-a91d-27031e694b84"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات