728 x 90

نمایندگان مجلس رژیم وزیر آموزش و پرورش را تهدید به استیضاح کردند

بازگشایی مدارس در شیوع کرونا
بازگشایی مدارس در شیوع کرونا

با بازگشایی مدارس که آخوند روحانی و وزیر کابینه او وعده آن را داده بودند امروز شنبه ۱۵شهریور مدارس بازگشایی شد ولی برخی از نمایندگان مجلس ارتجاع، بازگشایی مدارس در دوران شیوع کرونا را مورد انتقاد قرار داده و وزیر مربوطه را تهدید به استیضاح کردند.

ولی اسماعیلی، نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس آخوندی در توئیتی در این باره، بازگشایی مدارس را «شتاب‌زده» خواند و هم‌چنین نوشت که برخلاف «آقازاده‌های حضرات» که در ولنجک «غرق در بهترین امکانات‌اند؛ دانش‌آموزان مناطق محروم حتی آب برای شستن دست ندارند».

حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ارتجاع به اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط دانش‌آموزان کم سن و سال آنرا «شوخی» خواند و گفت: «از وزیر شنیدم که با روش‌های اروپا مدارس را بازگشایی می‌کنیم. این شبیه شوخی است که مدارس را به‌ویژه در مناطق محروم با اروپا مقایسه کنیم».

وی افزود: «اگر سلامت به خطر بیفتد ما برخورد خواهیم کرد. بسیاری خانواده‌ها توان خرید ماسک ندارند».

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس آخوندی نیز درباره تصمیم به بازگشایی مدارس گفت: «اگر موج سوم کرونا راه بیفتد مدیریت ۱۵.۵ میلیون معلم و دانش‌آموز، کار سختی است».

آخوند روحانی در مراسم بازگشایی مدارس که از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد، خواستار اداره امور انضباطی مدارس به شیوه «پادگانهای آموزشی نیروهای مسلح» شد تا دانش‌آموزان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/60651430-0e74-4ec8-bb20-681d0a92a442"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات