728 x 90

نماینده ویژه آمریکا: حوثی‌ها مانع اصلی بر سر راه تلاش‌های صلح در یمن هستند

حوثیهای یمن
حوثیهای یمن

تیم لندرکینگ فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن در کنفرانسی در واشنگتن گفت: حوثی‌ها مانع اصلی بر سر راه تلاش‌های صلح در یمن هستند.

عرب نیوز روز ۲۵بهمن نوشت: روز دوشنبه، تیم لندرکینگ فرستاده ویژه آمریکا در کنفرانسی در واشنگتن دی. سی با حضور عرب نیوز گفت که شبه‌نظامیان حوثی "مانع اصلی تلاشهای صلح" در یمن بوده‌اند.

محمد العمرانی، یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده دولت یمن، به لندرکینگ پیوست و گفت حوثی‌ها نه تنها از سوی رژیم ایران حمایت می‌شوند، بلکه از استراتژی آن برای استفاده از مذاکرات به‌عنوان ابزار فشار برای کسب امتیاز و دست‌آوردها پیروی می‌کنند.

لندرکینگ و العمرانی سخنرانان افتتاحیه کنفرانسی بودند که به میزبانی مرکز مطالعات درگیری و بشردوستانه و مرکز عرب واشنگتن دی. سی برگزار شد.

لندرکینگ گفت: شکستهای اخیر حوثی‌ها «باید به آنها و همه طرف‌ها نشان دهد که راه‌حل نظامی وجود ندارد»...

محمد العمرانی عضو تیم مذاکره‌کننده دولت یمن گفت... «رژیم ایران... در حال تلاش برای ایجاد آشوب در منطقه از طریق شبه‌نظامیان مختلف می‌باشد...وابستگی حوثی‌ها به ایران یک مسأله مشکل ساز است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b1da060-7b1a-448a-a425-d196597c589a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات