728 x 90

نماینده لهستان در پارلمان اروپا: لبخند ظریف شبیه وزیر خارجه آلمان نازی است

رادوسلاف سیکورسکی نماینده لهستان در پارلمان اروپا
رادوسلاف سیکورسکی نماینده لهستان در پارلمان اروپا

رادوسلاف سیکورسکی نماینده لهستان در پارلمان اروپا در سخنان خود در مورد سرکوب مردم و جوانان در رژیم آخوندی، روز پنجشنبه ۲۷آذر، خطاب به دیپلماتها و نمایندگان سرویس اقدامات خارجی اتحادیه اروپا گفت: دفعه بعد که با وزیر خارجه ایران با آن لبخندی که شبیه یواخیم فون ریبنتروپ است، دیدار کردند، متوجه باشند که وی نماینده چه «رژیم کریهی» است.

رادوسلاف سیکورسکی که از سال۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴ وزیر خارجه لهستان بود، رژیم ایران را «یکی از بزرگترین رژیم‌های سرکوبگر» نامید و اظهار داشت: «رژیم ایران ادعای اسلامی بودن دارد و اگر این رژیم خدا را نمایندگی می‌کند، چه نیاز است تا این حد دست به سرکوب، شکنجه و کشتار گسترده مردم بزند؟».

وی خطاب به آخوندهای حاکم بر ایران گفت: رژیم شما «مایه ننگ و بیزاری» هر مسلمان و هر مؤمن و صاحب وجدانی است. شما کشور خود را به چنان تنگناهای ناامید کننده‌ای گرفتار کردید که اکنون در حال توافق با چین برای تسلیم کردن منابع انرژی و زیرساخت‌های حساس کشور به دولت پکن هستید.

نماینده لهستان تأکید کرد اگر رژیم ایران می‌خواهد روابط بهتری با اروپا داشته باشد و تحریم‌ها لغو شود، همین الآن و فوراً باید نقض حقوق‌بشر را متوقف کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f535e5f8-5424-413b-8088-6598b696fe86"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات