728 x 90

نماینده عربستان در آژانس اتمی: زمان به سود رژیم ایران نیست

اتمی رژیم ایران
اتمی رژیم ایران

عبدالله بن خالد بن سلطان نماینده عربستان در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأکید کرد، کشورش از تلاش‌های جهانی برای عدم دستیابی رژیم ایران به سلاح هسته‌یی حمایت می‌کند و همزمان خواستار حل بحران اتمی رژیم ایران با هدف تأمین امنیت و ثبات منطقه شد.
العربیه روز شنبه ۲۷ آذر نوشت، نماینده عربستان خاطرنشان کرد که ریاض با دقت و جدیت پیگیر گفتگوهای اتمی وین است و از تلاش‌ها برای یافتن راه‌حل جامع جهت توقف تنش‌افزایی هسته‌یی رژیم ایران حمایت می‌کند.


نماینده عربستان، حمایت کشورش از تلاش‌های مدیرکل آژانس جهت شفاف سازی و نظارت بر برنامه اتمی رژیم ایران را اعلام نمود. وی در ادامه از جامعه جهانی خواست که آژانس را در مأموریت خود برای تحقیق از ماهیت برنامه اتمی رژیم ایران و اطمینان از مسالمت‌آمیز بودن این برنامه یاری کنند.
خالد بن سلطان خواستار عدم تعلل و وقت‌کشی رژیم ایران در مذاکرات اتمی وین شد و با بیان این‌که زمان به‌سود این رژیم نیست، گفت: رژیم ایران باید روند کاهش تعهدات خود به‌ویژه عدم التزام به پروتکل الحاقی و دیگر تعهدات بین‌المللی را متوقف کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3857d9ff-fdb4-41bf-86ae-ecfe14412e0a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات