728 x 90

نماینده سازمان بهداشت جهانی در آلبانی: شیوع کرونا در آلبانی تحت کنترل قرار دارد

کرونا در آلبانی
کرونا در آلبانی

خبرگزاری رسمی آلبانی- آتا روز ۲۰فروردین نوشت: «دکتر رائول گنزالس نماینده سازمان بهداشت جهانی و رئیس دفتر آن در آلبانی در یک مصاحبه تلویزیونی به دولت آلبانی به‌خاطر اقدامات شدیدش در مهار کردن شیوع کرونا تبریک گفت.

 

وی اعلام کرد آمار و ارقام نشان می‌دهد که شیوع کرونا در آلبانی تحت کنترل قرار دارد. تعداد فوت شدگان ۲۲نفر یا برابر با ۷.۳برای یک میلیون نفر است. در اسپانیا این رقم ۲۹۷نفر در یک میلیون و در فرانسه و ایتالیا ۱۵۶و ۲۸۵نفر برای هر میلیون می‌باشد. از این رو تا این تاریخ آلبانی به هیچ‌وجه دارای میزان مرگ و میر بالایی ناشی از کرونا در این منطقه نمی‌باشد».

 

خبرگزاری رسمی آلبانی - آتا روز ۲۱فروردین نوشت: وزارت بهداشت آلبانی روز پنجشنبه اعلام کرد ۹مورد ابتلای جدید به کرونا شناسایی و آمار کل مبتلایان به ۴۰۹نفر رسیده است. شمار درگذشتگان در دو روز گذشته تغییری نکرده و ۲۲نفر است.

 

وزیر بهداشت آلبانی اعلام کرد روز چهارشنبه برای بیش از ۱۰۰۰نفر افراد سالخورده در خانه‌هایشان دارو تحویل داده شده و هم‌چنین داروی بیش از ۳۳۵۰۰نفر افراد دارای بیماریهای مزمن طی ماه گذشته تأمین شده است.

 

۱۶۰۰پزشک خانوادگی از طریق آنلاین بدون این‌که بیماران نیاز به رفتن به کلینیک داشته باشند بیماران را ویزیت می‌کنند و به آنها راهنماییهای پزشکی ارائه می‌دهند.

 

بالکان وب روز ۲۱فروردین نوشت: ادی راما نخست‌وزیر آلبانی روز پنجشنبه در پیامی به مردم آلبانی به‌نقل از قرآن گفت: «هر کس زندگی یک انسان را نجات دهد، گویی تمام بشریت را نجات داده است». وی اضافه کرد خبر خوب این است که ۱۶۵نفر از مبتلایان کرونا در کشور ما بهبود یافته‌اند.

 

نخست وزیر آلبانی در عین‌حال برای مقابله با کرونا تدابیر محدودکننده بیشتری را در دستور گذاشت و متعهد شد دولت کمکهای بیشتری به افراد آسیب دیده از جنگ کرونا بکند. ادی راما گفت: «در ۱۵آوریل (۲۷فروردین) دولت مواردی را در حمایت از افراد آسیب دیده از کرونا تصویب خواهد کرد. هم‌چنین در این فاصله مواد افزوده به آیین دادرسی کیفری در مورد متخلفان و کسانی که ضوابط را در شهر و در جاده‌ها نقض می‌کنند، به تصویب خواهد رسید».

 

نخست وزیر آلبانی افزود: ‌ «ابطال مجوز رانندگی برای چند سال و محرومیت از آزادی برای چندین سال طبق تخلف انجام شده، برای تضمین پیروزی در جنگ کرونا و این‌که دست‌آوردهایمان در این رابطه به خطر نیفتد ضروریست.

در شرایط فاجعه و به‌طور خاص بیماری همه‌گیر این مقررات مردم را تا پایان این جنگ از نافرمانی و نقض ضوابط محافظت می‌کند». (سایت پانوراما -۲۰فروردین۹۹)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0ea43bf1-0722-4264-bfd3-17010a88210d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات