728 x 90

نماینده آمریکا در یمن: حوثی‌ها باید از شکستهای خود در یمن درس گرفته و راجع به صلح مذاکره کنند

درگیریهای یمن
درگیریهای یمن

عرب نیوز روز ۲۰بهمن در گزارشی نوشت: نماینده آمریکا در یمن گفته است حوثی‌ها باید از شکستهای خود در یمن درس گرفته و راجع به صلح مذاکره کنند.

تیم لندرکینگ نماینده ویژه واشنگتن برای یمن گفت: حمله شبه‌نظامیان به مارب هم‌چنان «مانع اصلی برای تلاشها در راستای صلح» می‌باشد.

خلیده بوزر دستیار دبیرکل سازمان ملل گفت: «صلح به تنهایی کافی نیست... و نیازمند یک رویکرد به همراه در نظر گرفتن همه جوانب و با مرکزیت مردم می‌باشد».

تیم لندرکینگ نماینده ویژه آمریکا برای یمن گفت: یمن در وضعیت «تشدید اقدام نظامی» است و شبه‌نظامیان حوثی باید متوجه این باشند که شکستهای اخیر آنها نشان‌دهنده این است که «هیچ راه‌حل نظامی وجود ندارد و تنها مسیر رو به جلو دیالوگ است».

وی گفت: حملات حوثی‌ها به استان مارب یمن شامل حملات مکرر به مناطق غیرنظامی و علیه کمپهای افرادی که در داخل جابه‌جا شده‌اند، از «موانع اصلی علیه تلاشها برای صلح است».

عرب نیوز نوشت: لندرکینگ در یک مباحثه مجازی سازمان‌یافته توسط انجمن آمریکا برای صلح، در همکاری با برنامه پیشرفت سازمان ملل برای بررسی گزارش اخیر مؤسسه صلح با عنوان ارزیابی تأثیر جنگ در یمن صحبت کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84d92aac-c32a-48c7-b8b0-c6201cf4f626"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات