728 x 90

نماینده آمریکا در کمیسیون برجام: مذاکرات بسیار خوبی با شرکای اروپایی بر سر رژیم ایران داشتیم

برایان هوک، از مدیران ارشد وزارت خاجه آمریکا
برایان هوک، از مدیران ارشد وزارت خاجه آمریکا

سرپرستی هیأت اعزامی آمریکا در هشتمین نشست کمیسیون مشترک برجام روز جمعه 25شهریور 96 گفت ایالات متحده و سه متحد اروپایی آن گفت‌ و گوهای بسیار خوبی درباره خواسته دونالد ترامپ برای اصلاح توافق هسته‌یی رژیم ایران پیش از ضرب‌الاجل تعیین شده داشتند.

به گزارش خبرگزاری رویتر، برایان هوک، از مدیران ارشد وزارت‌خارجه آمریکا، گفت آنچه رئیس‌جمهوری از ما خواسته است انجام دهیم این است که با شرکای اروپایی‌مان همکاری کنیم تا ببینیم آیا می‌توانیم قبل از ۱۲مه به توافق برسیم.

دونالد  ترامپ روز سه‌شنبه 23اسفند طی سخنانی در یک پایگاه هوایی در ساندیاگو گفت:‌رژیم  ایران  پشت هر مشکلی در خاورمیانه قرار دارد. وی  افزود: یکی از بدترین توافقاتی که من تابه‌حال دیده‌ام توافق با رژیم ایران است، 150میلیارد دلار ما به آنها دادیم، برای چی؟ وی می‌گوید: رژیم ایران با فعالیت‌های بی‌ثبات کننده در منطقه و برنامه موشکی بالیستیک روح برجام را نقض می‌کند و دیگر پایبندی تهران به آن را تأیید نمی‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12b72712-3e3b-4d26-889d-4cd2388eceb3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات