728 x 90

نمایشهای حکومتی روز قدس با زوزه‌های ترس و وحشت از تحولات منطقه و جنگ و جدال بر سر شکست برجام

آخوند جلاد ابراهیم  رئیسی
آخوند جلاد ابراهیم رئیسی

نمایشهای حکومتی روز قدس با زوزه‌های ترس و وحشت از تحولات منطقه و جنگ و جدال درونی رژیم بر سر شکست برجام، همراه بود. در نمایش حکومتی رژیم در روز جمعه در بیرجند، آخوندک جلاد ابراهیم رئیسی در سخنرانی خود با حمله به آخوند شیاد حسن روحانی در مورد شکست برجام گفت:

چقدر رهبری حکیم ما فرمودند من به اینها اعتماد ندارم ولی بعضی‌ها گوش نکردند تا تجربه کردند فهمیدند نه آقا درست می‌گفتند فریاد زدند من به اینها اعتماد ندارم بله اینها می‌آیند امضا می‌کنند اما چند سال یک رئیس‌جمهور دیگه می‌آید توی آمریکا رئیس‌جمهور نادان بی‌خرد میگه کی گفته که این قرارداد امضا بشود؟‌ می‌گویند اقا ایران اسلامی به تمام تعهداتش عمل کرد ما پیش‌پرداخت کردیم تعهدات عمل شد میگه باشه عمل شده باشه.

 

آخوند علم‌الهدی، نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد، در واکنشی ترسان از مخالفت عمومی با نمایشهای دجالگرانه موسوم به روز قدس و سیاست‌های جنگ‌افروزانه خامنه‌ای گفت: می‌گویند روز قدس به ما چه! و چرا ما دنیا را علیه خودمان تحریک می‌کنیم!

آخوند علم‌الهدی، نمایش جمعه مشهد ـ ۱۰خرداد۹۸:

نکته اول که روز قدس جریان فلسطین به ما چه؟!

یک عده عناصر ضعیف الایمان یا یک عده افراد ناآگاه گوشه و کنار این روزها خیلی زمزمه می‌کنند که با این گرفتاریهای شدیدی که ما در داخل کشور داریم بیائیم مسائل یک کشور یک مملکت دیگری را مطرح کنیم و اونها را به‌عنوان مسأله خودمان و حادثه خودمان مورد توجه قرار بدهیم و قدرتهای استکباری و شیطانی دنیا را علیه خودمان تحریک کنیم این حرفی ست که زمزمه مسمومی ست که در گوشه و کنار نواخته می‌شود.

بعضی‌ها می‌گویند خب آقا الآن شما ۴۰سال است دارید روز قدس تظاهرات می‌کنید خب چی شد؟‌ مگه با لفظ و با شعار میشه به جنگ دشمن او نهم نه یک روز نه دو روز چهل سال هر روز جمعه آخر ماه رمضان هی ما شعار بدهیم اونها هم فلسطینیها را بکشند خانه‌های غزه را خراب کنند بر سر مردم آتش بریزند. ما فقط در مقابل داریم شعار می‌دهیم.

 

آخوند صدیقی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران نیز آخوند روحانی را به‌خاطر شکست برجام سرزنش کرد و سعی کرد خامنه‌ای را که آغازگر مذاکرات بوده، تبرئه کند.

آخوند صدیقی، نمایش جمعه تهران ـ ۱۰خرداد۹۸:

اما مسأله مذاکره با آمریکا - خب در سال ۹۲زمزمه مذاکره شروع شد و عده‌یی رفتند نشستند صحبت کردند رفت آمد به‌رغم هشدارهای خیلی صریح و شفاف مقام معظم رهبری که به دشمن اعتماد نکنید از دشمن تضمین بگیرید به لبخندهای اونها فریب نخورید قضیه برجام بدون هیچ تضمینی انجام شد و مسأله مذاکره فلسفه‌اش لغو تحریم بود او نهم همه تحریم شعارها سخنرانیها میتینگها چقدر سر و صدا کردند لغو همه تحریم‌ها خب کو؟ نه لغو تحریم شد بلکه تحریم‌های بعدی هم در زمان اوباما اضافه شد و این اروپاست که باز همان راه را می‌رود نه تنها جبران نکرد خسارت ها را نه تنها با عهدشکنی آمریکا مقابله نکرد به یک تأسف می‌خوریم بسنده کردند و به فرمان آمریکا که تازه اجازه هم داده بود معامله نفتی با ما داشته باشند معامله نفتی هم با ما نکردند بروید به مراکز تولید سر بزنید در حال جان دادن هستند این وضعیت ارزی دو تن از کارشناسان کاخ سفید از اقتصاددانهای آمریکا تصریح کردند کاری که ما کردیم در مورد ارز قیمت ارز را به جایی رساندیم که برای مدیریت اینچنینی مشکل ساز خواهد شد و اونها امید بستند به اینها.

ما امروز واقعاً این بی‌ارزش [تپق] شدن پول ملی مایه سرافکندگی ما هم در داخل و هم در خارج و بحران گرانیها هم کنترل نشده.

 

پاسدار علی لاریجانی، رئیس مجلس ارتجاع، در سخنرانی خود در جمعه‌بازار تهران، با تکرار حرف خامنه‌ای در مورد مذاکره گفت: این نحوه مذاکره (مدنظر آمریکا) همون امتداد عمل تحریم آنهاست.

پاسدار علی لاریجانی، نمایش جمعه تهران ـ ۱۰خرداد۹۸:

امسال قدری شرایط متفاوت هست. از چند جهت. یکی از جهت توطئه‌های پیچیده‌تری که آمریکا و دنباله هاش در منطقه دارند دنبال می‌کنند.

.......... مذاکره مجدد چه معنا دارد؟ ضمناُ این چه مذاکره‌یی است که اول شما تحریم‌های گسترده را نسبت به ملت ایران وضع می‌کنید و بعد می‌گویید مذاکره. این نحوه مذاکره همون امتداد عمل تحریم اونهاست. چه مذاکره یی؟ این مثل این میمونه یک مشت دزد بیایند یک خونه‌ای را اموالشون را بگیرند وقتی اموال را گرفتند در بزنند بگند حاج آقا اومدیم مذاکره کنیم؟ چه مذاکره یی؟ اگر می‌خواهی مذاکره کنی اموال را پس بده برو. دیگه مذاکره لازم نداره.

ما روی مسأله دفاعی کشورمون حاضر نیستیم مذاکره کنیم چون راهی غیر از این وجود نداره. خودشون میگن ما به‌زور متوسلیم. پس این شعار مذاکره پوچ هست. همونطوری که رهبری معظم فرمودند اقدامات متقابل علیه ستم آمریکا در بحث اتمی آغاز شده. مستمراًً هم ادامه خواهد یافت تا سر عقل بیایند.

در مورد قدرت موشکی و برد آن هم چرا باید مذاکره کنیم؟ مگر با دشمنان ما در این زمینه شما مذاکره کردید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ffdfab3e-554e-4ae1-af01-2ba04bc87724"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات