728 x 90

نمایش مهوع یک پادوی وزارت اطلاعات آدمکشان - مهری عمرانی

مزدور بهبهانی در دست پلیس سوئد
مزدور بهبهانی در دست پلیس سوئد

نمایش مهوع باند مزدور سعید بهبهانی و مصداقی نفوذی تشنه به خون در مقابل دادگاه دژخیم حمید نوری در استکهلم، نشاندهنده افلاس و درهم‌شکستگی نظام ولایت فقیه است که در رویارویی با مردم و مقاومت ایران به چه فلاکتی افتاده که در تکمیل پروژه‌های چند وجهی وزارت اطلاعات و در تکمیل آن حاضر است به چنین کثافت‌کاریهایی در ملأعام تن دهد و در مقابل چشمان تعداد زیادی از مادران و خواهران و خانواده‌ها و بستگان شهیدان قتل عام ۶۷، وقیحانه به چنین عمل کثیفی دست بزند و اینگونه ماهیت نظام سراپا پلید ولایت آدمخواران را به نمایش بگذارد.

به قول خانم زینت میرهاشمی «بهبهانی اکنون در مقابل دادگاهی که یکی از جلادان و قاتلان وابسته به جمهوری اسلامی را محاکمه می کند، لات بازی‌های بازجوها که مخفیانه و در پشت دیوارهای زندان انجام می شد را وقیحانه در مقابل چشم همگان انجام داد».

من خود بعنوان کسی که هشت سال را به خاطر هواداری از سازمان پر افتخار مجاهدین در زندانهای قرون وسطایی آخوندها سپری کرده و شاهد شدیدترین شکنجه ها و رذیلانه ترین برخوردها با زنان مجاهد بوده‌ام با وجود آن که عمیقا به اهداف رژیم در دادگاه دژخیم حمید نوری آگاهم، با این وجود میزان پوسیدگی رژیم و این حد از زنجیر پاره‌کردن و توحش در ملأعام و در مقابل مادران ارجمند شهیدان و خانواده های داغدار برایم قابل تصور نبود. اما مشاهده این صحنه شنیع برایم اثباتگر این بود که نظام آدمخواران به ته خط رسیده است. اگر در صحنه سیاسی خامنه ای مجبور است به انتصاب یک جلاد بدنام چون رئیسی که در لیستهای تروریستی بین المللی نامگذاری شده تن بدهد، در اجرای پروژه‌های چند وجهی خود دست زدن به توحش و رذالتی مشابه آنچه مزدور سعید بهبهانی آنرا عملی کرد نیز کاملاً در عرف آخوند-پاسداران آدمخوار حاکم بر میهن ما طبیعی است. برای همین هم مزدور نفوذی مصداقی مزدور هم‌تیمی خود را بلافاصله بعد از اجرای این نمایش مهوع و این بی‌شرافتی ضدانسانی مورد تشویق قرار داد.
ظاهراً پادو دون پایه نظام آخوندی قصد داشت به دژخیم قتل‌عام حمید نوری در صحن دادگاه یاری برساند. چرا که مدعی بود که سر و صدای بیرون دادگاه تمرکز او را بهم می‌زند! اما واقعیت این است که نشستن این دژخیم بر صندلی عدالت که محاکمه تمامیت نظام ولایت فقیه را در چشم‌انداز قرار داده ، بیش از دژخیم زیر محاکمه، تمرکز خامنه ای و اطلاعات بدنامش را به هم زده که مجبورند به چنین اعمال شنیع و چنین رسوایی‌هایی تن دهند.
حرف ما با نظام آدمخواران و همه پاسداران و شکنجه گران داخل و خارج کشوری اش یک چیز بیشتر نیست: دادگاه حمید نوری گام اول مکافات است. هیچیک از شما از عواقب جنایتها و همدستی‌هایتان با قاتلان بهترین فرزندان ایران گریزی ندارید. روز حسابرسی نزدیک است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/582b5088-9c26-4489-9d47-ce645e489012"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات