728 x 90

نمایش مسخره اختراع کرونا یاب ارتش تحت‌امر خامنه‌ای

نمایش مسخره اختراع کرونا یاب
نمایش مسخره اختراع کرونا یاب
  • رکوردهای پی‌درپی ابتذال و دجالبازیهای مسخره آخوندی آن روی سکه آدمکشی و جنایتهای بی‌دنده و ترمز در کرونای ولایت
  • ادعای احمقانه و مضحک سرکرده ارتش تحت‌امر خلیفه: اختراع دستگاه ایجاد نوعی گاز در هوا! که می‌تواند تا شعاع ۲۰۰مترمربع ویروس کرونا را از بین ببرد!
  • حرفهای قمر در عقرب سرکرده نیروی زمینی ارتش خامنه‌ای: تهاجم بر ویروس کرونا در حوزه پدافند زیستی بود! امروز فرصت نشد تا دست‌آوردهای جدید ارائه و رونمایی شود!
  • با تمام قدرت!آمادگی انتقال تجربیات خود را در حوزه مقابله با ویروس کرونا به دیگر کشورها داریم!

 

به‌رغم موج فزاینده طنز و تمسخر درباره ادعای مضحک اختراع دستگاه کرونایاب توسط پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران، کیومرث حیدری سرکرده نیروی زمینی ارتش خامنه‌ای ادعا کرد: «امروز نیروی زمینی موفق به تولید سامانه‌هایی شده است که با ایجاد نوعی گاز در هوا می‌تواند تا شعاع ۲۰۰مترمربع هر نوع ویروس به‌ویژه ویروس کرونا را از بین ببرد».

 

حیدری افزود: «امروز با تمام قدرت آمادگی انتقال تجربیات خود را در حوزه مقابله با ویروس کرونا به دیگر کشورها داریم».

وی در عین‌حال گفت: «امروز فرصت نشد تا دست‌آوردهای جدید ارائه و رونمایی شود اما به‌زودی در حوزه تشخیص (بیماری کرونا) رونمایی خواهیم داشت. تجهیزاتی که امروز ارائه شد در حوزه تهاجم بر ویروس کرونا و بخشی نیز تجهیزات امدادی ما در حوزه پدافند زیستی بود». (خبرگزاری حکومتی آنا ۲۹فروردین ۹۹)

 

تلویزیون شبکه دو رژیم – ۲۸فروردین ۹۹- کیومرث حیدری سرکرده نیروی زمینی ارتش خامنه‌ای:

«من امروز در خدمت امیر سیاری بودیم تجهیزاتی ساخته شده توسط جهاد نیروی زمینی تجهیزات اوزون ساز هست که انشاءالله گواهینامه آن را گرفته! از وزارت ارتش از وزارت بهداشت و درمان هم فردا عذرخواهی می‌کنم روز شنبه گواهینامه را خواهد گرفت و انشاءالله توسط فرمانده محترم کل ارتش رونمایی خواهد شد که بتوانیم در گستره وسیعی تولید کنیم! و به‌عنوان یک دستگاهی که ویروس را در محیط‌های این چنینی می‌تواند با ۵دقیقه یا ۱۰دقیقه فعالیت آن دستگاه به کلی بکشد و از بین ببرد که در محیط‌های باز در محیط‌های بسته به نوعی کارآیی خودش را دارد».

 

کرونا

 

تمسخر ویروس یاب سپاه حتی توسط رسانه‌های حکومتی

اختراع! ویروس‌یاب کرونا توسط سپاه پاسداران به قدری مضحک بود که حتی مورد تمسخر رسانه‌های حکومتی نیز قرار گرفت. روزنامه حکومتی اعتماد نوشت: ‌با چرخی در سایتها و خبرگزاریها می‌توان دریافت که این دستگاه در اردیبهشت سال ۹۷ با عنوان ردیاب «هر نوع ماده جامد و مایع» و راهی برای کشف بمب و جلوگیری از بمب‌گذاری معرفی شد. انتشار چنین مطالبی باعث واکنش جدی‌تر افکار عمومی به ادعای ساخت دستگاه ویروس کرونا یاب شد و شوخی‌ها، با این اختراع گسترده‌تر شد. انجمن فیزیک ایران نیز دستگاه ویروس‌یاب سپاه را فاقد مبنای علمی دانست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea114f6f-e5b6-4414-9986-127b69e5c3bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات