728 x 90

نمایش خامنه‌ای برای نجات سپاه

پس از فضاحت سپاه پاسداران در جریان شلیک به هواپیمای مسافربری و برملا شدن نقش پاسداران در انتقال ویروس از چین، سرکرده سپاه خامنه‌ای تلاش کرد با ادعای مسخره ساخت آنتن ویروس‌یاب، از خشم و نفرت عمومی نسبت به پاسداران کم کند.

پاسدار سلامی: «یک پدیده علمی نوظهور و منحصر به‌فردی است که بعد از شیوع این ماجرای کرونا در کشور توسط بخشی از بسیجیان دانشمند و با اخلاص این پدیده در واقع توسعه پیدا کرد».

آن‌قدر نمایش مسخره بود که وزارت بهداشت رسما گفت دستگاه ویروس یاب مورد تأیید وزارت بهداشت نیست.

اما فضاحت زمانی بالا گرفت که این دستگاه را برای نمایش به یکی از بیمارستانها بردند و همگان دیدند دستگاهی که قرار بود از ۱۰۰متری ویروس را تشخیص دهد، حتی روی بیمار کرونایی هم هیچ واکنشی نداشت.

روز بعد انجمن فیزیک ایران با انتشار اطلاعیه‌یی در وب‌گاه خبری خود ادعای اختراع ویروس‌یاب پاسداران را آن‌قدر دور از علم دانست که آن را در حد «داستانهای تخیلی» نامید.

یک کارگزار حکومتی در وحشت از فضاحت بیشتر پاسداران، در توئیتی نوشت: «در شرایطی که جامعه هر روز با اخبار عجیب و غریب روبه‌رو می‌شود از پخش رپرتاژ آگهی در بخشهای خبری خودداری کنید و بدون تأیید رسمی وزارت بهداشت ویروس‌یاب‌های ابتکاری و بی‌نظیر تبلیغ نکنید».(حسام الدین آشنا ۲۷فروردین ۹۹)

خامنه‌ای به‌علت نیاز مبرم نظامش برای کم‌کردن نفرت عمومی از سپاه، سرکرده سپاهش را خرج این کار کرد تا اذهان عمومی را نسبت به بنیادهای غارتگر منحرف کند.

کواکبیان، عضو مجلس ارتجاع: «چرا از منابع در اختیار حکومت هم‌چون بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و آستان قدس رضوی استفاده نمی‌شود»؟

البته آتش خشم و نفرت عمومی نسبت به پاسداران هرگز خاموش نخواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b10de197-c33e-4ae6-b363-fe3325ca2f33"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات