728 x 90

نمای روز ـ چرا روحانی تلاش می‌کند مردم با ویروس کرونا زندگی کنند؟

تلویزیزیون رژیم:

- با این نقشه ترافیکی ببینیم در ۲۳هفته آینده کرونا چه نقشه‌ای برای ما داره.

- سؤال: با این جمعیت میشه کرونا را کنترل کرد؟

- موتورسوار: نمی‌شود، نمی‌شود!

- اگر این‌طور پیش برود کرونا حالا حالاها هستش.

فرمان بازگشایی مشاغل به‌معنای باز کردن میدان مین کرونا به روی مردم است. به این تصاویر خوب نگاه کنید. کافی است یک نفر، فقط یک نفر در این جمع حامل ویروس باشد. کار تمام است.

کمتر جنایتکاری می‌تواند این‌چنین با کوچک‌نمایی و عادی نشان‌ دادن اوضاع، جان و سلامت مردم را فدای مصلحت و بقای نظامش کند.

آخوند روحانی ۹اردیبهشت ۹۹: «آن ترس و وحشت و دلهره اول ریخته و این خیلی مثبت است. این‌که فکر می‌کردیم هر کس از خانه بیرون بیاید و به محل کار در یک کارگاه برود تمام است... یک مرکز تولیدی بزرگ، الآن ۲ماه است کار می‌کند... یک نفر هم کرونا نگرفته است».

یک رسانه حکومتی ضمن تأیید کوچک‌نمایی و این‌که آمار واقعی ۲۰برابر آمار رسمی است نوشت: «دولت در برداشته شدن محدودیت‌های اجتماعی و ترددها خیلی زود عمل کرد و دغدغه نان را بر سلامت ترجیح داد که البته تبعات منفی چنین تصمیم‌گیری عجولانه‌ای هفته‌های آینده خود را نشان خواهد داد».(وطن امروز ـ محمدرضا محبوب‌فر، عضو کمیته ملی مبارزه با کرونا ۹اردیبهشت ۹۹)

گزارش یک هموطن از شلوغی خیابان‌ها در تهران: «امروز ۸اردیبهشت ۹۹ هستش... خیابان‌ها شلوغ پرجمعیت پرماشین دولت هم هیچ حرکتی بابت قرنطینه اینها نکرده هیچ حمایتی هم از مردم نمی‌کند مردم بدبخت هم مجبورن بیایند سر کار و درگیر همین کرونا بشوند».

نوید دانا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ـ ارتباط زنده ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان: «ابتلا به کرونا در جمعیت تحت پوشش دانشگاه هم‌چنان سیر صعودی خودش را دارد و ما وارد مرحله جدیدی از غربالگری بیماری شدیم».

خامنه‌ای می‌خواهد سلامت مردم فدای امنیت نظامش شود اما جوانان شورشی هر دو ویروس کرونا و ولایت را با هم از خاک میهن پاک می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/784e1d90-6410-44fe-b6f3-046a532d1016"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات