728 x 90

نمای روز ـ قیامی فراتر از آبان

آخوند شیاد ضمن اعتراف به بن‌بست نظام و رسیدن به نقطهٔ لاینحل، تلاش کرد با آمارهای جعلی تیغ مطالبات مردم را بر گلوی دولتش کند کند.

آخوند روحانی ـ ۱۶تیر۱۴۰۰:

حالا اگر یک مشکلی پیش می اید یک مسأله‌ای پیش می‌آید یک جوری جلوه ندهیم که کشور رسیده به نقطه لاینحل. ۲۰هزار مگاوات برق در این دولت اضافه شده..

مرتضی زمانیان کارشناس حکومتی ـ‌۱۳تیر ۱۴۰۰:

چندین سال است در کشور کسی یک ریال سرمایه‌گذاری در صنعت نیروگاهی انجام نمی‌دهد. ما حتی نداریم صنعت را نوسازی بکنیم سیم‌های برق را تعمیر بکنیم امروز مسأله این است.

البته تخریب زیرساختها فقط محدود به این دولت نیست. غارت و فساد و قتل‌عام، درد ۴۲سالهٔ مردم ایران است

نیکزاد ـ تلویزیون حکومتی ۱۶تیر۱۴۰۰:

در هشت دولتی که آمد و رفت برخلاف برنامه ششم که باید ۲۵هزار مگاوات وزارت نیرو صنعت برق را توسعه می‌داد انجام نداده...

یک هم‌وطن: شهرک... قم است این هم جامعه الزهرا است همه کل خیابان‌ها برق ندارند ولی من نمی‌دانم چطور این جامعه الزهرا که مال آخوندها است برق دارد.

یک رسانه حکومتی (همدلی ـ ۱۶تیر ۱۴۰۰) با اشاره به جرقه‌ای که به قیامی فراتر از آبان منجر می‌شود هشدار داد:

مسئولان عالیرتبه نظام یک فلش‌بک به اعتراضات ۹۶ و اعتراض به گرانی بنزین در آبان ۹۸ بزنند و بعد از مرور آن به این فکر کنند که امروز آستانه صبر مردم به‌مراتب پایین‌تر از آبان ۹۸ هست.

یک هم وطن از شیراز:

لعنت به این جمهوری اسلام لعنت بر خامنه‌ای واقعاً نه آب نه برق نداریم از دیشب تا حالا ما برق نداشتیم. خدا خامنه‌ای را نابود کنه خدا همشون را نابود کنه از گرما مردیم..

تجربه ۴۲ساله ارتش محرومان و گرسنگان این است که تنها راه نجات، پایان دادن به تمامیت نظام ولایت فقیه است.

یک هم‌وطن:

مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی ببینید اصلاً برق نیست. اگر اداره کشور را بلد نیستید برید بیرون. مرگ بر خامنه‌ای. نگاه کنید ببینید همه جا خاموشه..

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/031df0a9-e6aa-43e4-9d71-fe777b198cbb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات