728 x 90

نمای روز ـ روحانی؛ گدایی آرامش و امنیت

روحانی در اوج هراس و نگرانی دوباره روضهٔ امنیت خواند.

آخوند روحانی ـ ۲۷مرداد: «واقعیتها را برای مردم توضیح و تشریح کنیم و این را بدانیم آرامش خیلی مهم است

امنیت معنی واقعی‌اش همان آرامش است».

حسام‌الدین آشنا ۲۷مرداد ۹۹ با اشاره به شیب سنگین سقوط و هراس نظام از خالی کردن ترمز در این شیب نوشت: ما در سراشیبی قرار گرفته‌ایم و آقای روحانی می‌خواهد سرعت و شتاب را با دنده سنگین کنترل کند، نه با ترمز چرا که نگران است ترمز ببرد یا ترمز خالی کند.

آخوند روحانی ـ ۲۷مرداد: «انتقاد نمک طعام است، زیاد که بریزید دیگر آن غذا را نمی‌شود خورد. یعنی شما از اول شروع کنید به نقد، تبدیل به یأس می‌شود. نقد نباید منجر به یأس جامعه شود».

روحانی در حالی دم از واقعیت می‌زند که واقعیت بزرگ خشم و آمادگی مردم برای قیام را می‌پوشاند و هراس و ناامیدی خودش را پنهان می‌کند.

آخوند روحانی ـ ۲۷مرداد: «چرا ما امیدوار به آینده نباشیم».

راستی چرا نباید امیدوار باشند؟ توکلی با اشاره به نفرت مردم گفت: «هر چه بگوییم، مردم می‌گویند که دروغ است! باید بپذیریم که ما به مردم دروغ گفتیم که حالا مردم به این نتیجه رسیده و به ما می‌گویند دروغگو!اعتماد مردم تا حد بسیار زیادی از بین رفته و شرایط خطرناکی را ایجاد کرده».

حسام الدین آشنا با اشاره به آمادگی مردم برای خیز نهایی هشدار داد: «در دیماه ۹۶ آقای روحانی متوجه شد فاصله شورش علیه دولت تا شورش علیه حاکمیت چقدر کوتاه است و فهمید که میزان آمادگی دشمنان در بهره‌برداری از اعتراضها تا چه مقدار است».

آخوند روحانی ـ ۲۷مرداد: «امنیت معنی واقعی‌اش همان آرامش است».

آرامش واقعی مردم در شورش و خیزش جوانان و قیام‌آفرینان است. این همان کابوسی است که امنیت و آرامش را از خامنه‌ای ربوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/710498e7-1afc-40ba-bd18-c2994a021721"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات