728 x 90

نمای روز - رئیسی جلاد، آخرین برگ خامنه‌ای

در شرایطی که شعارهای مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه‌ای در عمده شهرهای ایران طنین انداخته است، خامنه‌ای آخرین برگش برای بقای نظام را منصوب کرد.

رئیسی در این مراسم در نهایت چاپلوسی گفت: شرط ادب و احترام در حکم تنفیذ از سوی رهبری معظم انقلاب این بود که من دست مبارک ایشان را می‌بوسیدم.

یک هموطن:

امروز ۱۲مرداد ۱۴۰۰ روز تحلیف آقای ابراهیم رئیسی منفورترین رئیس‌جمهور تاریخ کشور ایران اینجا هم میدان نماد اسلام‌شهر است از ترسشان یک جو امنیتی ایجاد کردن ببینید موتورسوارها اینجا چطور قرق کرده‌اند.

خامنه‌ای در هراس از شرایط انفجاری جامعه اصرار کرد: در تشکیل دولت انشاءالله سرعت عمل بایست به خرج داده بشود. یعنی شرایط کشور اقتضاء نمی‌کند که تشکیل دولت تأخیر بیفتد.

روزنامه حکومتی مستقل در مورد فضای انفجاری جامعه نوشت: قطعا کشوری با این همه مشکلات ریز و درشت آن هم در بحبوحه منازعه بزرگ با جامعه جهانی بر سر حل و فصل مسأله هسته‌یی، آماده انفجار است.

تجمع جوانان شورشگر: این همه سال جنایت مرگ بر این ولایت

روزنامه همدلی هم تأکید کرد: اگر روند کشورداری به همین منوال پیش برود و مطالبات ملت در آن لحاظ نشود، بر خشم و عصبانیت مردم افزوده می‌شود و کیست که نداند خشم از شیوه اداره کشور می‌تواند اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی را رقم بزند.

کانون شورشی از زاهدان ـ ۱۲مرداد

مرگ بر خامنه‌ای زاهدان و خوزستان تنها نیست

کانون شورشی از ساوه ـ ۱۲مرداد

مرگ بر خامنه‌ای مرگ بر آخوند حرمزاده

وحید از تهران:

رئیسی جلاد ۶۷ از دست مردم ایران خلاصی نداری و ما کانون شورشی مؤسسان پنجم عزم جزم کردیم به‌زودی حساب تو و ولایت فقیه جانیت را برسیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6cfa1ab9-a325-4d1b-a520-ff6841488ed9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات