728 x 90

نمای روز – خامنه‌ای بترس؛ این صدای مردم است

با گسترش اعتراضات اجتماعی پس از داغ شدن میلیونها نفر در قربانگاه گرانی و کرونا، ناله‌های هراس‌آلود کارگزاران خامنه‌ای بلند شد.

پاسدار جلالی سرکرده سازمان پدافند غیرعامل:

اگر یک عده بیایند در بستر این اعتراض تبدیلش کنند به یک آشوب و درگیری در واقع آمدند سو استفاده کردن از این حوزه بسترش شبکه اجتماعی ست که روی ذهن ها شکل می‌گیرد.

سرجلاد قضاییه ابراهیم رئیسی:

یک حادثه‌یی در گوشه‌یی ایجاد شده شما ببینید که روی این چقدر جنگ روانی انجام می‌دهند برای این‌که بخواهند جلب توجه کنند. این خط جنگ روانی دشمن است.

وحشت از قیام گرسنگان تمام ارکان نظام را درنوردیده و این ناله‌ها زمینه‌ساز بالابردن تیغ سانسور و بستن فضای مجازی است

پاسدار جلالی سرکرده سازمان پدافند غیرعامل: در فضای موجود یک ترکیبی از تهدیدات با محوریت فضای مجازی ما شاهدش هستیم.

سمیه رفیعی در مجلس آخوندی ـ‌۶آبان ۹۹: دشمن از کوچک‌ترین امکانات خود هر روز و هر لحظه به دست ایادی خود در داخل و خارج کشور به هر نحوی سعی در تضعیف ایران اسلامی داشته و دارد.

پاسدار جلالی سرکرده سازمان پدافند غیرعامل: اقتصاد که در قالب جنگ اقتصادی شکل می‌گیرد و بعد اینها را هدایت می‌کند به‌سمت سناریوهای امنیتی و آشوب و از این قبیل.

این تنها گوشه‌یی از کابوس قیام و هراس روزانهٔ پاسداران است.

تصاویر نگرانی و لرزش آخوندها در تلویزیون آخوندی هم تماشایی‌ست.

آخوند زائری ـ تلویزیون رژیم ۸ آبان۹۹: من زمانیکه خواستم عمامه بگذارم سرم نشستم با خودم فکر کردم که چه اتفاقی قرار است بیفتد.

بدترین اتفاق ممکن این است که یک روز تو این خیابانهای تهران من را بگیرند عمامه‌ام را باز کنند دور گردنم تو جوی خیابان بکشند تف بیندازند تو صورتم بدتر از این نمی‌شود.

ارتش گرسنگان در راه است و هیچ سد و مانعی را به‌رسمیت نمی‌شناسد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac4a66a0-2e02-4f96-9831-00d535afd4a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات