728 x 90

نمای روز ـ کی بود کی بود من نبودم!

در نظامی که بنیادش با فساد سرشته شده، وقتی کار بیخ پیدا می‌کند، هر ارگانی در وحشت از خشم سراسری تهیدستان تلاش می‌کند ضمن کتمان فسادهای نجومی خودش پای سایر نهادهای حکومتی را وسط بکشد.

آخوند جلاد رئیسی ۲تیر ۹۹: «آمار فساد و اینها در دستگاه قضایی نسبت به بعضی از در واقع مجموعه‌ها آمار بالایی نیست».

از نظر سرجلاد، دریافت چندین هزار متر زمین و ویلا و واحدهای مسکونی در برج فلورای فرمانیه توسط معاون قضاییه و رشوه‌های نجومی افرادی نظیر غلامرضا منصوری، سعید مرتضوی، علی‌اکبر حیدری، الیاس محمودی و سایر مقامات قضایی آمار بالایی نیست.

یک مادر که در زباله‌ها در جستجوی نان است: «روحانی، اصلاً فکر این هستی که بچه‌های این سرزمینت شبها سر گشنه میذارن رو زمین خیلی‌هاشون»؟

محسن دهنوی، عضو مجلس آخوندی – تلویزیون رژیم ۴تیر ۹۹: «یکی از گیرهای ما در این کشور این است دولت وزارت ارتباطات سهیم است با اپراتورها در سود... این جمله در این‌که جیب مردم را خالی کنند هم‌نظر هستند».

می‌گوید مسئولان در هماهنگی با سایر غارتگران حکومتی جیب مردم را خالی می‌کنند و هیچ مسئولی محض رضای خدا قدمی برنمی‌دارد.

احسان خاندوزی، نماینده مجلس: «ما در دل نمایندگان کسانی را داریم که بیشتر نگران وضعیت درآمدی خودشان در آن بیمارستان سهامدار هستند تا به جای وضع سلامت کشور و رفاه بیماران کشور».

آخوند درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل رژیم ۳تیر ۹۹: «تو بحث تعهدات ارزی که ایفا نشده یعنی ارز گرفتند و واردات انجام نشده حدود ۲۰۰میلیون دلار یک پرونده داریم».

مجید نصراللهی، نماینده مجلس ارتجاع: «۹۰نفر از نمایندگان سابق رد صلاحیت شدند که اکثرشان مشکلات اقتصادی یا فساد اقتصادی داشتند».

هیچ‌کدام نمی‌گویند سرچشمه و خیمه فساد کجاست و چرا هیچ ارگانی بدون رشوه و دزدی کارش پیش نمی‌رود.

همه لرزش و هراس آنان از آتش خشم و عصیان مردم و جوانانی است که در شعله‌های خشم خود سرچشمه غارت و فساد یعنی بیت‌العنکبوت خامنه‌ای را خواهند سوزاند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f56c93b-1005-4698-9e87-c503f84583a4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات